כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
חריג ויוצא דופן

האב השכול במתקפה: "הרצי הלוי פושע מלחמה; ארדוף אותו עד סוף חיי"

אביו של עמית בונצל הי"ד, נאם במחאה מחוץ למשרד ראש הממשלה והקדיש את דבריו למתקפה כנגד הרמטכ"ל, בו הוא רואה כאשם העיקרי במחדל שהוביל למלחמה הבלתי נגמרת

האב השכול במתקפה: "הרצי הלוי פושע מלחמה; ארדוף אותו עד סוף חיי"
הרמטכ"ל הרצי הלוי צילום: דובר צה"ל

עורך הדין איציק בונצל, ששכל את בנו סמ"ר עמית הי"ד שנפל בקרבות ברצועת עזה נאם במחאה מחוץ למשרד ראש הממשלה ותקף במילים קשות וחסרות תקדים את הרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי על חלקו בשורת המחדלים שהובילו למתקפת הפתע של חמאס בחג שמחת תורה.

בדבריו הצהיר האב: "הרמטכ"ל הרצי הלוי - פושע מלחמה. אני נשבע פה כמו שנשבעתי בשאר המקומות שארדוף אותו ואת האחרים עד סוף ימי חיי. הם לא יגמרו בוועדת חקירה".

לדבריו, "אנחנו, כמו רבים מאוד, פוקדים את בתי הקברות ואני עומד שם ומסתכל ואומר לעצמי - הילד הזה היה צריך להיות בחיים עכשיו - אם הפושעים הללו היו מתייחסים להתרעות המודיעיניות ומקיימים צבא כמו שצריך. הם יבואו לדין. בששת החודשים האחרונים פגשתי מאות אלפי ישראלים שנשבעים כמוני ואנחנו נעמיד אותם לדין. זה לא ייגמר כמו המסקנות במירון ש-45 יהודים מתו ואף אחד לא שילם את המחיר".

מתוך שידורי ערוץ 14עו"ד איציק בונצלצילום: מתוך שידורי ערוץ 14

עוד הוסיף האב וזעק: "יש לנו ההורים זכות עמידה משפטית ואנחנו נעמוד בכל מקום ונחכה להם. אתם יודעים למה הם לא מתפטרים? כי הם יודעים שהעם מחכה להם".

"הם מארגנים את הניירות והמסמכים. הם יודעים שיצטרכו לתת את הדין על מותם של מאות יהודים, על אלה שנחטפו, על עם ישראל שנפגע ועל המדינה שכמעט מתרסקת. הם יודעים שהעם מימין ומשמאל מסכים שהם צריכים לעמוד לדין", כך האב שדבריו הובאו על ידי חזקי ברוך ב'ערוץ 7'.

איציק בונצל עמית בונצל הרצי הלוי הרמטכ"ל 7 באוקטובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד