ג' תמוז התשפ"ד
09.07.2024
החל מהיום

כך זה ישפיע עליכם: גוגל מוחקת את האפליקציה הפופולרית

היום ומחר, תיקח גוגל את אפליקציית הפודקאסטים המצוינת שלה, Google Podcasts, ותשבית אותה באופן סופי | ההשבתה של האפליקציה החלה מוקדם יותר השנה בארה"ב, אבל על פי החברה, החל מ-23 ביוני תפסיק האפליקציה לפעול גם מחוץ לגבולות ארה"ב

כך זה ישפיע עליכם: גוגל מוחקת את האפליקציה הפופולרית
אילוסטרציה צילום: unsplash

אחרי חודשים שבהם המשתמשים של אפליקציית הפודקאסטים של גוגל פחדו מיום הדין, זה הגיע: היום ומחר, תיקח גוגל את אפליקציית הפודקאסטים המצוינת שלה, Google Podcasts, ותקבור אותה יחד עם מאות המוצרים שהרגה לאורך השנים.

באתר geektime הסבירו כי ההשבתה של האפליקציה החלה מוקדם יותר השנה בארה"ב, אבל על פי החברה, החל מ-23 ביוני תפסיק האפליקציה לפעול גם מחוץ לגבולות ארה"ב.

פיקסבייפודקאסטצילום: פיקסביי

אפליקציית הפודקאסדטים של גוגל, המותקנת ביותר מ-500 מיליון פעמים במכשירי אנדרואיד ברחבי העולם, מציעה כבר יותר מחצי עשור ממשק פשוט ויעיל למעקב והאזנה לפודקאסטים, כמו גם כלים להוספת פודקאסטים באמצעות הזנת RSS. כאמור, לרוע מזלם של מעריצי האפליקציה, ענקית הטכנולוגיה הודיעה על כוונתה לסגור את אפליקציית הפודקאסטים כחלק מהמהלך הרחב שלה להסיט משתמשים ממוצרים ישנים יותר ולהפוך את יו-טיוב מיוזיק למתחרה מול אמזון מיוזיק, אפל מיוזיק, ספוטיפיי ואחרות.

 

 

 

גוגל אפליקציה מוזיקה יוטיוב פודקאסט סמארטפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד