ג' תמוז התשפ"ד
09.07.2024
"מקדשים את האדמה"

אלוף במיל': "כבר היינו צריכים לקצור את החיטה בבית חאנון"

"הם מקדשים את האדמה וערך חיי אדם זול מאוד עבורם. אנחנו צריכים לקחת להם שטח, רק ככה הם יבינו"

אלוף במיל': "כבר היינו צריכים לקצור את החיטה בבית חאנון"
פעילות הכוחות ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

ראש אכ"א לשעבר אלוף במיל' מוטי אלמוז אמר היום (שלישי) לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב' כי עד עכשיו היו צריכים להיות יישובים יהודיים ברצועת עזה.

"אי אפשר לסיים את האירוע של 7 באוקטובר באמצעות רעיונות שכבר ניסינו", טען אלמוז. "אנחנו חברה דמוקרטית ששואפת לשלום, אנחנו מאמינים שאם נספק להם כסף ומשאבים ייוולד שם דור שוחר שלום. אבל יש בעיות שיש להם פתרון אחר".

לדברי האלוף אלמוז, "כדי להתחיל ולהתכתב עם השפה הערבית, עלינו לקחת שטח. ערך חיי האדם הוא זול עבורם, צריך לחשוב על דבר אחר שיכאב להם יותר. אנחנו כמובן צריכים להמשיך להיאבק בטרור ולחסל בכירים, אך כשלקחנו להם שטח ב-67 זה כאב להם יותר וממשיך לכאוב עד היום. היינו צריכים כבר לקצור את החיטה בבית חאנון. אנחנו מקדשים את החיים והם מקדשים את האדמה. רק כשניקח להם שטח הם יבנו שאנחנו מדברים בשפתם ושאנחנו רציניים".

עוד טען כי "צריך לשים את המושגים "חפים מפשע" ו"בלתי מעורבים" בסימן שאלה. החטופים שחזרו מספרים שהם הוחזקו על ידי משפחות רגילות. אם היה מתאפשר להם, כל שני מיליונים תושבי עזה היה מגיעים לעוטף עזה ב-7 באוקטובר לבצע ביזה. יש בינינו הבדלים תרבותיים, אנחנו לא יכולים להסיק שמולנו עומדים אנשים נורמליים".

 

מוטי אלמוז רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד