ג' תמוז התשפ"ד
09.07.2024
"אהרוג אותך"

איים על רכז המודיעין במשטרה על רקע המחאות: "מציק לאנשים של הרב פרידמן"

רכז המודיעין של מרחב דן קיבל שיחת טלפון על רקע מחאות אנשי הרב צבי פרידמן מ'הפלג הירושלמי': "יותר מידי תוקף את האנשים של הרב, נפגע בך ונבוא איתך חשבון" | עורכי דינו של הנאשם: "השוטר לא חשש מדבריו ולו לרגע"

איים על רכז המודיעין במשטרה על רקע המחאות: "מציק לאנשים של הרב פרידמן"
המחאה כביש 4. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

תושב בני ברק נאשם כי התקשר לרכז המודיעין של מרחב דן במשטרה, ואיים עליו על רקע מחאות הפלג הירושלמי בכביש 4. "אני אהרוג אותך, אני אבוא אליך בזמן שלי", אמר הנאשם לקצין.

ביום שישי לפני כשבוע קיבל הקצין ממשטרת מרחב דן שיחה טלפונית מאדם שאינו מכיר. במענה לשיחה, אמר לו הנאשם: "אתה יותר מידי תוקף את האנשים של הרב צבי פרידמן, אנחנו נפגע בך ונבוא איתך חשבון".

הנאשם המשיך ואמר: "אני אהרוג אותך", "אתה לא יהודי, אני אפגע בך גם בעולם הזה וגם בעולם הבא".

במסגרת החקירה, הצליחו החוקרים להתחקות אחר זהותו של החשוד במעשה. ביום ראשון שעבר בלשי תחנת בני ברק - רמת גן איתרו את החשוד ועצרו אותו

הנאשם, בן 47, תושב בני ברק הובא לחקירה שבסיומה נכלא. עפ"י החקירה, החשוד רכש פלאפון וכרטיס סים והתקשר לשוטר, איים עליו וסיים את השיחה. עם סיומה של חקירה הוגש כתב אישום נגד החשוד בגין איומים וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

באחרונה, על רקע סערת חוק הגיוס, החלו אנשי קהילתו של הרב צבי פרידמן, אשר פרשה מ'הפלג הירושלמי', להפגין תוך חסימת צירים מרכזיים. חברי הקהילה מציגים קו מיליטנטי אל מול רבני 'הפלג', שנמנע מקיום מחאות בתקופה זו.

באי כוחו של הנאשם עו"ד איתי כהן ועו" ד שלמה חדד מסרו: "מדובר בחקירה והגשת כתב אישום מהירה ביותר והכל תוך 4 ימים בלבד. עושה רושם שאזרח מן השורה אשר היה מתלונן בגין עבירות דומות לא היה זוכה לחקירה מהירה מעין זו. הנאשם הודה במהלך חקירתו במיוחס לו. ביום הגשת כתב האישום והבקשה למעצר עד תום ההליכים הנאשם שוחרר לביתו. יובהר כי השוטר לא חשש מדברי הנאשם ולו לרגע אחד שכן אותו שוטר הזמין את הנאשם בשולי דבריו להיפגש עימו".

איומים כתב אישום הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד