ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
אושר סופית

במחיר מדהים: רובע המגורים החדש של עפולה יוצא לשיווק

״התוכנית אושרה בוועדה המחוזית!״: קרקע עם תב״ע מאושרת ברובע המגורים החדש של עפולה ב- 345,000 ש״ח בלבד!

במחיר מדהים: רובע המגורים החדש של עפולה יוצא לשיווק
המרכז של עפולה צילום: depositephotos

רובע המגורים החדש והענק בעפולה אושר סופית בוועדה המחוזית והליך הפשרת הקרקע מתחיל לרקום עור וגידים. התוכנית, אשר במסגרתה ייבנו כ- 9,600 יחידות דיור, כוללת רובע עירוני חדש בכניסה הצפונית לעפולה אשר ישלב בין מגורים, תעסוקה ומסחר, מבני ציבור ושטחים פתוחים נרחבים. כעת תוכלו לרכוש קרקע במסגרת התוכנית המאושרת במחיר של ב- 345,000 ש״ח בלבד, וליהנות מפוטנציאל רווח משמעותי - נותרו קרקעות אחרונות!.

​למידע נוסף השאירו פרטים>>

משקיעים בביטחון

בהשוואה לקרקעות אחרות המחיר כאן הוא גבוה יותר - ויש לכך סיבה טובה: קרקעות במחיר זול הן קרקעות שלא נמצאות במסגרת תוכנית כלשהי. משקיעים אשר מבינים בתחום יודעים שההבדל בין קרקעות מאושרות במסגרת תוכנית לבין קרקעות אחרות יכול להגיע להבדל של 10 שנים ומעלה. בחברת השיווק אומרים: ״בתחום הקרקעות חשוב לדעת באיזו קרקע אתם משקיעים, האם מדובר בקרקע רשומה בטאבו, האם הקרקע היא במסגרת תוכנית, האם התב״ע מאושרת, האם יש תקן 22 ועוד מגוון פרמטרים - אנחנו שמים דגש בקרקעות שאנחנו משווקים שהן נמצאות בשלב האופטימלי עבור המשקיעים - הקרקע הזו עונה על כל הפרמטרים - הקרקע רשומה בטאבו עם תב״ע מאושרת וקיים הסכם שיתוף עם תקן 22 אשר קובע ששווי הקרקע הוא 455,000 ש״ח - זו השקעה בטוחה עבורכם ועבור עתיד ילדכם במדינה היהודית״.

המרכז החדש של הצפון

התוכנית אשר אושרה בוועדה המחוזית מהווה צעד חשוב ומשמעותי בהפיכת עפולה לאחת הערים הגדולות בצפון הארץ, שכן עוד ב-2022 אושרה תוכנית המתאר של עפולה, הכוללת תוספת של 63 אלף יחידות דיור, לרגל 100 שנה לעיר. הרובע החדש, המהווה חלק מהתוכנית, יחבר בין מרכז העיר הוותיק לעפולה עילית ולגבעת המורה, ובכך יהפוך לחלק המרכזי של העיר שיחבר בין כל קצוותיה ויכלול בנוסף ליחידות הדיור גם מבני ציבור, בתי כנסת, שטחי, מסחר ותעסוקה ושטחים פתוחים בינהם גם פארק עירוני מרכזי שיהווה המשכיות לפארק העירוני הקיים ברובע יזרעאל. ״רובע המגורים החדש נמצא באזור מרכזי בין תחנת הרכבת, קריית הממשלה ואזורי המע"ר המתוכננים - מיקום נגיש ונוח במיוחד שצפוי להביא לעליית ערך גבוהה עם התקדמות תהליך הפשרת הקרקע - מדובר פה ברווח של מאות אחוזים״, מוסיפים בחברת השיווק.

ליווי של משרד עורך דין מוביל ואפשרויות מימון

חשוב לציין שלאורך כל התהליך ילווה אתכם משרד עורך דין מהמובילים בארץ עם ניסיון עשיר בתחום הנדל״ן והקרקעות בפרט. בנוסף, בחברה תמצאו גם מחלקה ייעודית להלוואות ומשכנתאות אשר תסייע לכם באפשרויות מימון עבור רכישת הקרקע - גם עבור משקיעים עם הכנסה נמוכה. בחברת השיווק מסכמים: ״בשונה מחברות אחרות הקרקעות שאנחנו משווקים נמצאות במצב מתקדם ובמחיר מעולה. אם אין לכם את הסכומים הנדרשים עבור רכישת דירה, זו ההשקעה הבטוחה והמשתלמת ביותר עבורכם או עבור ילדכם - השקעה במרכז החדש של הצפון״.

הקרקע אינה זמינה לבנייה

למידע נוסף השאירו פרטים>>

עפולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד