ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
במפגש מרגש

תג השם של השוטר אותר על גופת המחבל - והוחזר למשפחתו

תג השם של השוטר הגיבור אותר על גופת מחבל נוח'בה, מפקד המחוז הדרומי החזיר אותו למשפחתו של רס"ר שי אל קנפו ז"ל שנפל בקרב ברעים: "שמו של שי אל קנפו ז"ל ייחתם בדפי הגבורה של מלחמת חרבות ברזל  ושלנו במשטרת ישראל"

תג השם של השוטר אותר על גופת המחבל - והוחזר למשפחתו
תג השם של שי אל קנפו הי"ד צילום: דוברות המשטרה

במעמד סגל הפיקוד הבכיר של המחוז הדרומי העניק בחזרה מפקד המחוז את תג השם של השוטר הגיבור שי אל קנפו למשפחתו. קנפו הי"ד שירת כסייר בתחנת העיירות של מרחב הנגב. בבוקר שמחת תורה עבד יחד עם מפקדו הישיר פקד אנדריי פושיבאי ז"ל במסיבה ברעים.

בשעות הבוקר המוקדמות החלו רקטות לעבר מדינת ישראל ובמקביל מחבלים חדרו מרצועת עזה אל תוך שטח המדינה והישובים בעוטף. השוטרים שי אל יחד עם אנדריי, חילצו אזרחים רבים שנכחו במסיבה ברעים כדי להגן עליהם, ולחמו בגבורה תוך חילופי אש אל מול מחבלי החמאס, הצילו חיי אדם רבים וחרפו את נפשם למען המדינה ועם ישראל.

פקד שמואל אשכנזי, ר' משרד חקירות בתחנת חברון המשרת במילואים כמ"פ תאנ"ה (תחנת איסוף נתוני האויב) בגדוד היק"פ (יח' קבורה פיקודית) של פיקוד הדרום סיפר: "כחלק מתפקידי הפלוגה במילואים אנו אחראים על  זיכוי גופות המחבלים המאוחסנים במיכלי הקפאה, ובתוך כך מבצעים חיפוש על כל גופה וגופה לאיתור חומרי מודיעין ורכוש שנבזז מתושבי העוטף ומהנרצחים. במהלך חיפוש על אחת הגופות, בתוך בגדיו, אותר תג השם של השוטר  "שי אל קנפו" ז"ל. בנוסף, אותר רכוש רב שנבזז, כספים רבים, תכשיטים, תעודות אישיות וכל דבר שהיה ניתן לבזוז".

בסוף השבוע, במעמד מרגש בנוכחות סגל הפיקוד הבכיר של המחוז הדרומי, הוחזר תג השם למשפחתו של שי אל ז"ל, שהודו למפקדיו וחבריו על הליווי העזרה והסיוע התמידי מיום נפילתו.
 

שי אל קנפו הי"ד משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד