ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
דו"צ הגיב

מחבל פצוע נקשר למכסה מנוע של ג'יפ צבאי - חברת הכנסת בגיבוי ללוחמים • צפו

מחבל שנפצע במהלך חילופי ירי בג'נין ביום שבת בבוקר, נקשר למכסה מנוע של ג'יפ צה"ל ע"י הלוחמים. אזרח בג'נין תיעד את המחבל כשהוא קשור והפיץ את התיעוד ברשת החברתית | תגובת דובר צה"ל וח"כ גוטליב

מחבל פצוע נקשר למכסה מנוע של ג'יפ צבאי - חברת הכנסת בגיבוי ללוחמים • צפו
המחבל קשור למכסה המנוע צילום: צילום מסך

בפעילות כוחותינו ביום שבת בבוקר בג'נין נפצע מחבל במהלך חילופי ירי, הלוחמים הניחו את המחבל הפצוע על מכסה המנוע של הג'יפ הצבאי וקשרו אותו אליו, אזרח בג'נין תיעד את הנעשה והפיץ את התיעוד ברשתות החברתיות מה שהביא לכעס בקרב התושבים.

המחבל מובל על מכסה המנוע צילום: רשתות חברתיות

דובר צה"ל הגיב לתיעוד שפורסם: "במהלך פעילות מבצעית למעצר מבוקשים בוואדי בורקין, מחבלים ירו לעבר כוחות צה"ל, שהגיבו בירי. במהלך חילופי האש, נפגע אחד מהחשודים בירי ונעצר. החשוד נלקח על-ידי הכוחות כשהוא קשור על גבי הרכב, בניגוד לפקודות ולנהלים. ההתנהלות הנראית בסרטון אינה עולה בקנה אחד עם פקודות צה"ל והמצופה מחייליו. האירוע מתוחקר ויטופל בהתאם. החשוד הועבר לקבלת טיפול רפואי על-ידי הסהר האדום".

חברת הכנסת טלי גוטליב הגיבה לדבריו של דובר צה"ל וכתבה בחשבון הX שלה (טוויטר לשעבר): "דניאל הגרי דובר צה״ל לא נמאס לך לפגוע בכבודם של חיילנו מול האויבים? אז הם הובילו מחבל בג׳נין קשור למכסה מנוע, לי אישית אגב אין בעיה עם זה.

רק תזכור מה עשו המחבלים הארורים לנשים וגברים שלנו חפים מפשע. מידה כנגד מידה היא לא מילה גסה, וזה לגמרי מרתיע את המחבלים. אם לך זה לא מתאים תמצא את הדרך להעביר את המסר ולא על חשבון חיילנו הלוחמים עזי הרוח שבמבינים יותר טוב ממך את שפת האויב."

מחבל ג'נין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד