ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
כבישים ישנים

טיפשים חדשים: הנהגת הזאת מעולם לא הוציאה רישיון

נהגת בבאר שבע נעצרה לבדיקה שגרתית רק כדי לגלות שהיא פסולה פעם שלישית על ידי בית משפט ולמעשה מעולם לא דאגה להוציא רישיון • סיפור זה מצטרף למקרים נוספים במדור השבועי של 'טיפשים בכבישים'

טיפשים חדשים: הנהגת הזאת מעולם לא הוציאה רישיון
אכיפת תנועה בכבישים: אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

הכבישים שלנו ישנים, אבל הסיפורים שלנו חדשים. והשבוע נתחיל את סיפוריהם של הטיפשים בכבישים עם נהגת בת 27 מבאר שבע. נהגת זה לא אומר שיש לה רישיון, כן? בשבוע שעבר שוטרי אגף התנועה היו עסוקים  בפעילות סמוך לצומת גילת, ובפעילות הם עצרו את הנהגת לבדיקה שגרתית רק כדי לגלות שהיא פסולה פעם שלישית על ידי בית משפט ולמעשה מעולם לא דאגה להוציא רישיון. הנהגת נעצרה ונכלאה. הרכב שלה הושבת ל 30 יום וכתב אישום יוגש נגדה.

אם כבר סיפורים טובים, שווה להישאר בדרום הארץ: הפעם אנחנו עם תושב חורה בן 20 שנתפס על ידי ימ"ר אגף התנועה כשהוא נוהג בפסילה. הנהג הצעיר נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים. הרכב שלו הושבת ל 30 ימים. ואם כבר פסולי נהיגה, קחו בחשבון גם את תושב משהד בן 35 שנתפס ממש ליד הבית כשהוא, ניחשתם נכון, נוהג. למרות שהוא בפסילת בית משפט. הנהג נעצר וכתב אישום הוגש נגדו בהליך מהיר. הרכב שלו כעת במשטרה ל-30 יום.

אם אתם חושבים שזה כל הסיפור לשבוע הזה אז אתם ממש טועים: יש לנו עוד כאלה. קחו למשל תושב כפר קאסם בן 30 שנעצר כשהוא נוהג בכלל בג'לג'וליה. איך הגיע לג'לג'וליה אם הוא פסול לנהיגה? התשובה היא שהוא לא הלך ברגל. אז הוא נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים. כתב אישום יוגש נגדו כמובן והרכב שלו הושבת ל-30 יום.

זהו? לא, לא זהו. תושבת מזרח ירושלים בת 45 נתפסה בכלל בגליל, סמוך לגינוסר, כשהיא נוהגת במכוניתה, רק שהיא פסולה על ידי בית משפט בפעם הרביעית. הרישיון שלה פג בשנת 2017. היא כמובן נעצרה וגם נכלאה. כתב אישום יוגש נגדה והרכב שלה יושב במשטרה לחודש.

אנחנו נוסיף ונציין שהמצב הזה שבו כל כך הרבה פסולי נהיגה נוסעים בכביש הוא מצב שצריך להדליק מנורה אדומה גדולה אצל כולנו, לא יתכן שבכבישים לידנו וליד הילדים והמשפחות שלנו ייסעו נהגים שבכלל אין להם רישיון. אם חס ושלום יקרה אסון ונהג ללא רישיון תקף יהרוג ילד או משפחה אנחנו לא נוכל להגיד "אמרנו לכם" ולשתוק.

 

 

 

משטרת ישראל באר שבע נהיגה בשכרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד