ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
המושבים השתדרגו

החל השיווק בישראל: יונדאי מחדשת את הטוסון

המנוע הוא מנוע הטורבו המוכר של יונדאי בנפח 1.6 ליטרים אשר מפיק 160 כוחות סוס אך לפי היבואנית התיבה האוטומטית עברה שדרוג משמעותי

החל השיווק בישראל: יונדאי מחדשת את הטוסון
יונדאי טוסון מתחדש מבחוף ובעיקר מבפנים. החל ב-184,900 שקלים צילום: יונדאי

כלמוביל, יבואנית יונדאי החלה בשיווק הדור המחודש של יונדאי טוסון. לפי כלמוביל, הטוסון המשווק כעת הוא גרסה שעברה מתיחת פנים משמעותית ומקיפה. רשימת השינויים בטוסון החדש כוללת שינוי של העיצוב החיצוני הקיים שבמסגרתו הגריל הקדמי שודרג, הפגוש הקדמי שודרג גם הוא, מערכת התאורה הקדמית השתנתה לטובת מערכת יעילה ונאה יותר וגם עיצובם של הגלגלים השתנה. המנוע הוא מנוע הטורבו המוכר של יונדאי בנפח 1.6 ליטרים אשר מפיק 160 כוחות סוס אך לפי היבואנית, התיבה האוטומטית עברה שדרוג.

לצד רשימת השדרוגים החיצוניים, גם תא הנוסעים זוכה לעדכון גדול: המושבים השתדרגו, דיפון הדלת המרכזית השתנה וגולת הכותרת היא לוח מחוונים חדש שמזכיר את הדגמים החשמליים של יונדאי: הקונסולה המרכזית היא כעת כמו זו של דגמי יונדאי החשמליים, כלומר יש בה שני מסכים גדולים, גלגל ההגה שודרג, שטחי איחסון לחפצים התווספו ועוד.

הטוסון החדש משווק בישראל בארבע גרסאות: גרסת 1.6 טורבו "פרימיום" כוללת הרבה תוספות, למשל צבע דו-גוני עם גג שחור, פס קישוט בסף הדלת, ווילונות מכאניים בדלתות אחוריות, מערכת מולטי-מדיה מקורית של היצרן 12.3 אינץ' עם חיבור אלחוטי ל- Apple CarPlay ו- Android Auto, לוח מחוונים דיגיטלי 4.2 אינץ', דיבורית BT ומצלמה אחורית הנשלטת גם באמצעות כפתור, מסילות גג, קיפול מראות חשמלי, פנסי איתות במראות, בלם יד חשמלי ועוד תוספות רבות. מחיר גרסה זו הוא 184,900 שקלים.

יונדאייונדאי טוסון מתחדש מבחוף ובעיקר מבפנים. החל ב-184,900 שקליםצילום: יונדאי

גרסת 1.6 טורבו "פנורמיק" מוסיפה בין היתר גם גג שמש פנוראמי נפתח, תאורת LED בפנים ועוד. המחיר הוא 192,900 שקלים.

מעליה נמצאת גרסת 1.6 "לקשורי טורבו" שמוסיפה בין היתר חישוקי גלגלים גדולים יותר בקוטר 19 אינץ' ,מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, בורר הילוכים על מוט הגה, לוח מחוונים דיגיטלי מלא 12.3 אינץ', מראה פנימית מתכהה אוטומטית נגד סינוור, פנסים אחוריים משולבים LED, קיפול שורת מושבים אחוריים בלחיצת כפתור ודלת תא מטען חשמלית. מחיר גרסה זו הוא 204,900 שקלים.

הגרסה הבכירה ביותר מוסיפה לדוגמה גם ריפודי עור ומצלמות היקפיות נקרא "1.6 עלית טורבו" ועולה 219,900 שקלים.

יונדאי כלמוביל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד