כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
פשע שנאה

אישה מואשמת בניסיון להטביע ילדה פלסטינית בת 3 "המדינה שלי במלחמה"

אישה בטקסס מואשמת בפשע שנאה, בניסיון להטביע ילדה בת 3. האישה גם ניסתה לפגוע באחיה בן ה-6 בעת ששהו בבריכה. שני הילדים קיבלו טיפול רפואי. היא נעצרה כשניסתה לעזוב את המתחם כשהיא שיכורה

אישה מואשמת בניסיון להטביע ילדה פלסטינית בת 3 "המדינה שלי במלחמה"
ילד שוחה בבריכה צילום: pixabay

אישה בטקסס הואשמה בניסיון רצח של ילדה בת 3 ונסיון רצח של אחיה בן ה-6. האישה ניסתה להטביע את הילדה בת 3 בבריכה של מתחם דירות והצהירה הצהרות גזעניות, כך לפי המשטרה.

המועצה ליחסים אמריקאים-אסלאמיים דיווחה כי המשפחה היא פלסטינית, וקראה לרשויות אכיפת החוק המדינתיות והפדרליות לחקור את האירוע "כפשע שנאה ולנקוט בכל אמצעי הזהירות כדי לשמור על המשפחה המוסלמית ועל הקהילה המוסלמית", כך מסר הארגון בהודעה לתקשורת בסוף השבוע.

ב-19 במאי, שוטרי משטרת יולס בטקסס הגיעו לבריכה במתחם דירות בנוגע למריבה בין שתי נשים. עדי ראיה סיפרו לשוטרים "אישה שהייתה שיכורה מאוד ניסתה להטביע ילדה והתווכחה עם אמה של הילדה", כך מסרה המשטרה בהודעה לעיתונות.

האישה זוהתה בשם אליזבת וולף, בת 42, היא נעצרה כשניסתה לעזוב את המתחם כשהיא שיכורה מאוד והואשמה ב"שיכרות בפומבי".

אמו של הקורבן אמרה למשטרה שוולף חקרה אותה מאיפה היא ואם שני הילדים שנמצאים בבריכה הם שלה. וולף התייחסה לכך שהאישה לא אמריקאית והצהירה הצהרות גזעניות נוספות, כך על פי המשטרה.

המשטרה מסרה בהצהרה: "כשהאם ענתה לה, וולף ניסתה לתפוס את בנה בן ה-6 אך הוא התחמק מאחיזתה, ואז וולף תפסה את בתה בת ה-3 ודחפה אותה מתחת למים". האם הצליחה למשוך את בתה מהמים. היא צעקה לעזרה והילדה פלטה מים. שני הילדים קיבלו טיפול רפואי.

"אנחנו אזרחים אמריקאים, במקור מפלסטין, ואני לא יודעת לאן ללכת כדי להרגיש בטוחה עם הילדים שלי", אמרה האם, שזוהתה רק כגב' ה. "המדינה שלי במלחמה, ואנחנו מתמודדים עם השנאה הזו כאן. הבת שלי בטראומה, בכל פעם שאני פותחת את דלת הדירה, היא בורחת ומתחבאת, ואומרת לי שהיא מפחדת שהגברת תבוא ותכניס את ראשה שוב במים".

פלסטינית מלחמת חרבות ברזל טקסס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד