כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
צפו בגלריה

עיר התורה נתיבות: פתיחת בית הוראה וחלוקת תעודות לרבנים

מעמד פתיחת בית הוראה נערך בעיר התורה נתיבות במוסדות "תהילת שלום" בראשות נשיא המוסדות האדמו"ר רבי נתנאל שריקי ובראשות הגאון רבי אהרן בוטבול חתנו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל. 

עיר התורה נתיבות: פתיחת בית הוראה וחלוקת תעודות לרבנים
פתיחת בית הוראה במוסדות תהילת שלום צילום: באדיבות המצלם

מעמד מרומם ומרגש התקיים ביום חמישי בעיר התורה נתיבות במוסדות "תהילת שלום" בראשות נשיא המוסדות האדמו"ר רבי נתנאל שריקי ובראשות הגאון רבי אהרן בוטבול חתנו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל. 

תחילה התקיימה סעודה של מצווה בהשתתפות קהל רב של אברכים שיגעו ועמלו בתורה משך זמן רב עד שהגיעו למעמד הזה. בסעודה הוכרז על פתיחת בית ההוראה בראשות האדמו"ר לכל תושבי נתיבות, בית ההוראה יהיה בית ועד לכל תושבי הדרום שיגיעו בכל שאלה ודרישה.

לאחר הסעודה נכנסו הרבנים הנכבדים לתוך בית המדרש של המוסדות, שם התקיים מעמד מרומם והיסטורי מבחינת כל הדרום, בו חולקו התעודות הוראה לרבנים ששקדו על תלמודם ויגעו לאורך זמן רב עד שזכו להגיע להוראה. 

המעמדות התקיימו בראשות  נשיא המוסדות האדמו"ר רבי נתנאל שריקי והגאון רבי אהרן בוטבול חתנו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל. עוד השתתפו: רב הקהילה בנתיבות הגאון רבי דנין דנון, המרא דאתרא הגאון רבי פנחס כהן, נציג ש"ס וסגן ראש העיר יגאל פרץ, וראשי הכוללים של המוסדות - הגאון רבי רון אל הארון, הגאון רבי אהרון סמניאן והגאון רבי אלחי שריקי.

משתתפי המעמד סיימו אותו בתחושות מרוממות של התעלות רוחנית גבוהה לאחר שזכו להגיע להוראה בבית מדרשו של האדמו"ר רבי נתנאל שריקי, הקהל עזב הביתה בהבנה שנתיבות היא מרכז התורה של הדרום ומהווה מגדלור לדרום כולו.

הרב נתנאל שריקי נתיבות הרב אהרן בוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד