כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
מעורר דאגה

חשד: שתי קשישות נפטרו מקדחת הנילוס

חשד כי שתי נשים בשנות ה-80 לחייהן נפטרו לאחר שנדבקו בקדחת הנילוס. עדיין אין אימות של המעבדה המרכזית שזו סיבת המוות

חשד: שתי קשישות נפטרו מקדחת הנילוס
אילוסטרציה צילום: unsplash

חשד כי שתי נשים מבוגרות בשנות ה-80 לחייהן שנפטרו בשעות האחרונות נדבקו בקדחת הנילוס, בית החולים בילינסון הודיע כי עדיין אין אימות של המעבדה המרכזית שמדובר בקדחת הנילוס וכרגע זה מוגדר כחשד.

בית חולים מסר כי ישנם חמישה מקרים חשודים של קדחת הנילוס שטרם אומתו, ועדיין ממתינים לתוצאות המעבדה בעניינם. בין המקרים שניים ששוחררו לביתם לאחר שיפור במצבם, אחד שעדיין מאושפז בבילינסון, ושתי הנשים שנפטרו.

כזכור המרכז הרפואי איכילוב עדכן ביום רביעי האחרון כי אובחן חולה נוסף בקדחת הנילוס המערבי, בשנות ה-70 לחייו, שמצבו בינוני. במרכז הרפואי עדכנו כי שלושה חולים מאושפזים במקום, מצבו של אחד מהם קשה, אחר במצב בינוני קשה ואחד במצב בינוני. אחרי שאובחנו 8 נדבקים בקדחת הנילוס באזור המרכז. המשרד להגנת הסביבה הודיע כי נמצאו יתושות נגועות ברמת גן.

במשרד הבריאות שיחררו אזהרה וטענו כי במסגרת תוכנית הניטור השגרתית של המשרד להגנת הסביבה נלכדו יתושות נגועות בנגיף קדחת מערב הנילוס ברמת גן. המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות המליצו לציבור כיצד לצמצם את מפגע היתושים בסביבת המגורים, להתגונן מפני עקיצות יתושים ולהפחית את הסיכון להיעקץ. המשרד להגנת הסביבה הנחה את הרשות המקומית כיצד לפעול.

משרד הבריאות קדחת הנילוס בית חולים בילינסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד