כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
הפליה לא חוקית

שרת החוץ של יפן לאחר סירוב לארח ישראלי: "ננקוט צעדים בנושא"

לאחר שתייר ישראלי סורב כניסה למלון ביפן, אמרה שרת החוץ היפנית: "סירוב ללינה על בסיס לאום אינו מקובל, ננקוט צעדים נחרצים בנושא"

שרת החוץ של יפן לאחר סירוב לארח ישראלי: "ננקוט צעדים בנושא"
יפן צילום: pixabay

שרת החוץ של יפן, יוקו קמיקאווה, הודיעה בעקבות סירוב לארח ישראלי במלון בקיוטו: "סירוב ללינה על בסיס לאום אינו מקובל".

שרת החוץ אמרה את הדברים במסיבת עיתונאים שנערכה ביום שישי: "עיריית קיוטו ערכה חקירה בנושא זה ומספקת הנחיות המבוססות על חוק לעסקים. משרד החוץ מחויב להבטיח שכל התיירים המבקרים ביפן יוכלו לעסוק בפעילויות שונות ביפן בראש שקט, וננקוט צעדים נחרצים בכיוון הזה. אני רוצה לנקוט עמדה נחרצת בכיוון הזה", כך דיווח איתמר אייכנר באתר Ynet.

כזכור כפי שדיווחנו תייר ישראלי הזמין בשבוע שעבר חדר במלון בעיר קיוטו, וקיבל הודעה ממנהל המלון שהוא לא יוכל לארח אותו בשל דיווחים על פשעי מלחמה לכאורה של צה"ל. "איננו יכולים לקבל הזמנות מאנשים שאנו מאמינים שאולי יש להם קשרים עם הצבא הישראלי", כתב המנהל ג'רונימו גרס מנהל מלון Material.

מנהל המלון כתב: "הצעת לינה לאנשים שאולי סייעו או עשויים לסייע בביצוע פעולות לוחמה האסורות על פי המשפט ההומניטרי הבינלאומי, המבוסס על אמנות ז'נבה והפרוטוקולים הנוספים שלהן, עלולה לסכן אותנו בכך שניחשב שותפים ו/או מסייעים לאדם שיכול לעמוד לדין על פשעי מלחמה ברגע שהסכסוך יסתיים".

שגריר ישראל ביפן, גלעד כהן, שיגר מכתב תלונה למנכ"ל החברה שהמלון בבעלותה ודרש לערוך בירור מקיף של האירוע, להתנצל ולפטר את המנהל שביטל את ההזמנה.

 

 

 

יפן מלחמת חרבות ברזל תייר ישראלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד