כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
פערים אידיאלוגיים

אמנון לוי נגד אבישי בן חיים: "נשאר ביביסט עיוור נטו"

"לתומי האמנתי שאבישי בן חיים שותק כי הוא מתבייש. הוא מצטער. הוא מתפכח מהביביזם הפופוליסטי שלו. כלום ושום דבר. לא למד כלום לא הפנים שום דבר" | מתקפה חריפה פומבית ברשת נגד הפרשן לענייני חרדים

אמנון לוי נגד אבישי בן חיים: "נשאר ביביסט עיוור נטו"
אמנון לוי / אבישי בן חיים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי חודשים ארוכים של שתיקה, העיתונאי ד"ר אבישי בן חיים, הפרשן לענייני חרדים של 'חדשות 13' אומר בראיון סוער בסוף השבוע ל'ידיעות אחרונות': "כל התקלה הגדולה של ה-7 באוקטובר, זה הכל מחדל צבאי של אותו לילה. אם פשוט היו מעירים את כיתת הכוננות ומרימים שני מסוקים באוויר, זה לא היה קורה. ודאי וברור שלא ביבי אשם. אם לא היו ממדרים אותו אלא מעירים אותו בלילה ואומרים לו, לא היה 7 באוקטובר".

עוד אומר אבישי בן חיים בראיון ל'ידיעות': "ציבור ענק בישראל משוכנע שהציבור ששולט במערכת המשפט, משתמש בה ככלי פוליטי כדי להפיל את הממשלה. לא ייתכן שמזרחי תומך בביבי לא יוכל להיכנס לעבודה ב׳גל״צ׳".

בן חיים גם טוען ש"כל הדיבורים על גיוס חרדים הם בלוף - זאת הונאה. אין באמת דבר כזה. חרדים לא משרתים ולא ישרתו".

העיתונאי והמגיש לשעבר ב'חדשות 13', אמנון לוי, הגיב לו ברשת X ותקף אותו: "אף פעם לא החשבתי עצמי לתמים אבל הפעם נפלתי. לתומי האמנתי שאבישי בן חיים שותק כי הוא מתבייש. הוא מצטער. הוא מתפכח מהביביזם הפופוליסטי שלו. כלום ושום דבר. לא למד כלום לא הפנים שום דבר. נשאר ביביסט עיוור נטו. תמים שכמותי. לא מתאים לי".

בן חיים המליץ לאמנון לוי לקרוא את ספרו החדש וכתב לו בתגובה: "אוהב אותך וסולח לך על דברים שעשית ואמרת. קרא את הספר לפחות, בלי קשר. בטוח שתדע להעריך אותו".

לוי לא הסתפק בכך והמשיך לצלוף בו "אני לא זקוק לסליחתך אבל אתה חייב לבקש סליחה מישראל השניה, הכואבת והפצועה, שאת עניינה הצודק לקחת וסיפסרת בו למען המשיח הפוליטי שלך ביבי. במו ידך הכתמת מאבק של רבים וטובים שעמלו שנים למען שוויון היזדמנויות בארץ הזו". כך אמנון לוי.

גם כתב חדשות החוץ ב'חדשות 13', יוסף ישראל, תקף את אבישי בן חיים וכתב: "אבישי יקירי, מילא היית חוזר משנת החורף שלך עם חומרים מקוריים, בשביל הדרעק הזה יש לנו את יאיר נתניהו. שחרר".

אבישי בן חיים אמנון לוי ישראל השנייה ביביסט ידיעות אחרונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד