ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
הגברת קצב הלחימה

דיווח: צה"ל האיץ את קצב הפעולה ביומיים האחרונים ברפיח

דיווח כי צה"ל האיץ את קצב הפעולה ביומיים האחרונים ברפיח, וטנקים התקדמו לצפון ולמערב רפיח לקראת השלמת הפעולה בעיר. חלק מהתושבים אמרו כי קצב הפשיטה הואץ ביומיים האחרונים

דיווח: צה"ל האיץ את קצב הפעולה ביומיים האחרונים ברפיח
פעילות הכוחות ברפיח צילום: דובר צה"ל

תושבים ברפיח מדווחים על הגברת קצב הלחימה וההתקדמות של כוחות צה״ל בעיר ביומיים האחרונים. מספר תושבים אמרו לרויטרס כי צה״ל מתקדם לשליטה מלאה ברפיח, כשטנקים החלו להתקדם לחלקים הצפוניים והמערביים של העיר.

תושבים טוענים כי תקיפות אוויריות ישראליות במרכז ובצפון רצועת עזה במהלך הלילה הרגו לפחות 14 בני אדם ופצעו עשרות אחרים, לטענתם טנקים של צה"ל העמיקו את פלישתם ברפיח.

ברויטרס דווח כי מטוסי קרב תקפו בית במחנה אל-נוסייראת, שני בני אדם נהרגו ונפצעו 12 נוספים, טנקים הפגיזו אזורים במחנות אל-מגאזי ואל-בוריג' לטענת הפלסטינים אנשים רבים נפצעו.

יותר משמונה חודשים במלחמה בעזה, ישראל מתמקדת כעת בשני האזורים האחרונים שכוחות צה"ל טרם היו שם: בקצה הדרומי של עזה והאזור המקיף את דיר אל-בלח במרכז. יותר ממיליון בני אדם נמלטו מאז מאי, רובם המכריע כבר נעקרו מחלקים אחרים של עזה.

חלק מהתושבים אמרו לרויטרס כי כי קצב הפשיטה הואץ ביומיים האחרונים. "הטנקים השתלטו על רוב האזורים ברפיח. גם אנשים המתגוררים בחוף הים החלו לצאת לכיוון חאן יונס ואזורי המרכז מחשש להפצצה", כך אמר אבו ואסים, תושב שכונת אל-שבורה ברפיח, שעזב את ביתו לפני יותר משבוע בטרם טנקים נכנסו ללב העיר.

רפיח מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד