ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
בציר נצרים

מירי פצמ"רים: שני לוחמי מילואים הי"ד נפלו ברצועת עזה, שלושה נפצעו קשה

רס"ל סעדיה יעקב דרעי ורס"ל עומר סמדג'ה הי"ד נפלו ברצועת עזה. באותו אירוע, שלושה לוחמים מחטיבת אלכסנדרוני נפצעו באורח קשה. הלווית השניים תיערך היום בנתניה ובחולון | הלוחמים נפגעו מירי פצמ"רים על הכוח בציר נצרים | מספר חללי צה"ל מתחילת המלחמה ל-664.

מירי פצמ"רים: שני לוחמי מילואים הי"ד נפלו ברצועת עזה, שלושה נפצעו קשה
עומר סמדג'ה וסעדיה יעקב דרעי הי"ד צילום: דובר צה"ל

הותר לפרסום הבוקר כי רס"ל (מיל') עומר סמדג'ה, בן 25 מגנות הדר ורס"ל (מיל') סעדיה יעקב דרעי, בן 27 מתל אביב, לוחמים בגדוד 9203, חטיבת אלכסנדרוני (3) נפלו בקרב במרכז רצועת עזה.

באירוע נפצעו באורח קשה שלושה לוחמים במילואים מחטיבת אלכסנדרוני (3). הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. משפחותיהם עודכנו.

הלוחמים נפגעו מירי פצמ"רים על הכוח בציר נצרים. בכך עלה מספר חללי צה"ל מתחילת המלחמה ל-664.

אורן סמדג'ה, אביו של עומר הי"ד, פרסם בדף הפייסבוק שלו כי הלוויתו תתקיים היום בשעה 13:00 בצהריים בנתניה. 

אורן סמדג’ה, מוכר בתחום ספורט הג'ודו, חגג רק אתמול את יום הולדתו ה-54 וקיבל את הבשורה הקשה מנשוא. בסיום מסע הכומתה של בנו עומר, כתב לו אביו אורן באינסטגרם: “יש ימים גדולים וזה היום הזה, לא מדובר על ניצחון, מדובר על לא לוותר. סיום מסע כומתה גולני, אני אבא של עומר מתרגש וגאה בלוחם שלנו, מצדיעים לך ולכל המפקדים שלך”.

סעדיה יעקב הי"ד נשוי לרחלי, אבא ל-2 קטנים: הללי בת שנתיים וינון בן שנה, היה אברך בישיבת יפו שלמד למבחני רבנות. גוייס בשמחת תורה כלוחם מילואים.

האמא ללי דרעי אמרה הלילה: "סעדיה שלי היה ילד שהקדים את רצון כולם לפני הרצון שלו. עשה הרבה יותר ממה שציפו ממנו בכל תחום. הוא היה תלמיד חכם, למד למבחני רבנות והתחיל לימודי תואר ראשון בהוראה. הוא למד בכל דקה פנויה והיה בעל חוש הומור גדול. אבא מדהים להללי ולינון. הוא היה גיבור בנפש ובגוף ומעולם לא התלונן. בשמחת תורה הוא היה אצלנו והתגייס. סעדיה היה מאוהב בעם הזה, אהב את התורה ואת הארץ ונלחם למענה. 

מתחילת המלחמה שתקתי, כעת יש לי חובה לא לשתוק. לא אתן שהקורבן האדיר שהקרבנו ושכלתי הקריבה יהיה לשווא. בשם סעדיה, אנחנו דורשים ניצחון והכרעה מוחלטת. בני לא נפל על מזבח של הסדרה דיפלומטית אלא על ניצחון שלם על האוייב".

הלוויתו תיערך היום בבית העלמין הצבאי בחולון בשעה 13:00.
 

עומר סמדג'ה סעדיה יעקב דרעי נצרים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד