ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
נעצר עד למשפט

מחבל דאעש שנלחם בעיראק תכנן פיגוע בגרמניה

בית המשפט הפדרלי בגרמניה הורה על מעצר עד המשפט של גבר ממוצא עיראקי שתכנן פיגוע. האיש חשוד כחבר בארגון הטרור של המדינה האסלאמית. זהו המעצר השני של מחבל דאעש בבאדן-וירטמברג בתוך מספר שבועות

מחבל דאעש שנלחם בעיראק תכנן פיגוע בגרמניה
משטרת גרמניה צילום: Pixabay

גבר ממוצא עיראקי נעצר בבאדן-וירטמברג שבגרמניה, האיש חשוד כחבר בארגון הטרור של המדינה האסלאמית (דאעש), האיש תכנן לבצע פיגוע.

בגרמניה דווח כי מחמוד א' העיראקי הגיע לגרמניה באוקטובר 2022, כך הודיע משרד התובע הפדרלי בקרלסרוהה. הוא חשוד בחברות בארגון טרור בחו"ל. החשוד נעצר ביום רביעי באסלינגן על ידי משטרת אסלינגן. הוא הובא בפני שופט חוקר בבית המשפט הפדרלי שהורה על מעצר עד המשפט.

הוא מואשם כי הצטרף לדאעש בעיראק במאי 2016 וכן נלחם עבור הארגון. שרת הפנים ננסי פאסר, אמרה כי "המעצר הוכיח שוב עד כמה ממוקדת הזירה האיסלאמיסטית. רשויות הביטחון שלנו ערניות ביותר, עוקבות אחר כל חשד כדי להגן על ארצנו מפני איומים איסלאמיסטיים", אמרה.

זהו המעצר השני של מחבל דאעש בבאדן-וירטמברג בתוך מספר שבועות. בתחילת אפריל נעצר גבר סורי (35). לפי הפרקליטות של שטוטגרט, הוא נלחם בסוריה בין 2012 ל-2015 כחלק מארגון דאעש, ועבד בצמוד למנהיגי דאעש המקומיים.

דאעש גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד