ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
חסדי השם

בחורי ישיבה התהפכו ויצאו ללא פגע "בזכות שמירת עיניים"

חמישה בחורים הוסעו לבית החולים בלואיסבורג, ארבעת האחרים הובאו למרכז רפואי בסקרנטון. כל הבחורים קיבלו מהר אישור רפואי להמשיך בנסיעה אחרי שעברו בדיקות רפואיות

בחורי ישיבה התהפכו ויצאו ללא פגע "בזכות שמירת עיניים"
זירת התאונה צילום: באדיבות המצלם

קבוצה של תשעה בחורים מישיבת טלז בקליבלנד ניצלה בנס בתאונה קשה לאחר שהטנדר שלהם התהפך בכביש מהיר בפנסילבניה מוקדם בבוקר יום חמישי. הטנדר נסע בדרך למונסי, והתהפך במהירות גבוהה בסביבות השעה 4:30 לפנות בוקר.

זירת התאונה צילום: באדיבות המצלם

בהשגחה פרטית, מתנדב הצלה, ר' ארי לבוביץ, הגיע למקום תוך דקות והעניק סיוע רפואי לבחורים. ר' ארי, ותיק מתנדב מעל 30 שנה במונסי ובערי הקאטסקילס, נהג בטנדר אחר מלא בבחורים מישיבת טלז ללייקווד ועצר למלא דלק. כשהוא חזר לכביש הוא גילה את הטנדר שהיה בדרכו למונסי, הפוך.

חמישה בחורים הוסעו לבית החולים בלואיסבורג, ארבעת האחרים הובאו למרכז רפואי בסקרנטון. כל הבחורים קיבלו מהר אישור רפואי להמשיך בנסיעה אחרי שעברו בדיקות רפואיות. ר' ארי ליווה את הבחורים לבית החולים, הצוות היה ידידותי להפליא, הוא רכש עבורם אוכל כשר וסידר להם מקום לתפילה.

ר' ארי אמר לאתר Yeshiva world news "ראיתי הרבה תאונות עם הרבה פחות נזק שגרמו להרוגים. זה לא ייאמן שכולם יצאו בסדר".

ר' אלעזר בודנר, אביו של אחד הבחורים המעורבים בתאונה וחתנו של ראש ישיבת טלז ר' דוד גולדברג, אמר כי החלטתם של הבחורים לשמור על עיניהם בנסיעה הארוכה הביתה מקליבלנד, במקום לטוס כי הם עלולים להיחשף למראות לא הולמים, הביאה להם את הנס.

"שמירת העיניים, זה מה שהציל את הבחורים האלה היום", אמר ר' ארי.

קליבלנד ארצות הברית תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד