ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
היועמ"שית התערבה?

פארסה: מדוע ביטל ראש הממשלה ראיון אצל ינון מגל

זמן קצר אחרי שהודיע כי הוא מגיע לשבור שתיקה מאז תחילת הלחימה אצל ינון מגל בפטריוטים, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע על ביטול, ואז חזר בו, ואז שוב ביטל | מה קרה?

פארסה: מדוע ביטל ראש הממשלה ראיון אצל ינון מגל
נתניהו בראיון לערוץ 14 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא התראיין לאף כלי תקשורת בעברית מאז פרוץ מתקפת הפתע של חמאס בחג שמחת תורה. עד כה הוא עשה זאת בשפות אנגלית וצרפתית לתקשורת זרה. 

אולם זה כמעט קרה, כאשר אמש בסביבות השעה 18:30 הודיע בחשבון ה-X שלו, כי יגיע בשעה 21:00 להתראיין בתוכנית הפטריוטים ב'ערוץ 14' בהגשת ינון מגל, הנחשב לגדול תומכיו בתקשורת הישראלית.

צילום מסךנתניהו מודיע על הראיוןצילום: צילום מסך

גם ינון מגל צייץ בגאון: ‏"בום? ‏נתניהו ‏הערב ‏בפטריוטים?‏ בתשע".

מגל אף החל כהרגלו להתלוצץ ולהשתעשע לקראת הרגע ההיסטורי וכתב: ‏ראשוני ‏היועמ"שית מיארה אוסרת על נתניהו להגיע הערב לפטריוטים: "עלול להשפיע לטובה על הרייטינג של התכנית".

אולם כעבור זמן קצר מחק ראש הממשלה את הציוץ המבשר על בואו וכתב התקשורת של ynet רן בוקר דיווח "‏אחרי שהכריז - ראש הממשלה נתניהו ביטל את הריאיון בפטריוטים בערוץ 14".

מתוך שידורי ערוץ 14ינון מגלצילום: מתוך שידורי ערוץ 14

כעבור דקות עדכן בוקר: "הזיגזג: אחרי שהודיע שיגיע והודיע שיבטל - ראש הממשלה נתניהו הודיע כעת לערוץ 14 שיגיע בסופו של דבר להתארח בפטריוטים הערב".

צילום מסךהסקר של מגלצילום: צילום מסך

דקות לפני תחילת התוכנית הודיע חבר פאנל 'הפטריוטים' יותם זמרי: "‏קבלו ביטול על הביטול של הביטול, לא מגיע".

עם זאת ינון מגל שכבר ידע על הביטול הסופי, המשיך לחגוג על הראיון שלא יצא לפועל והעלה סקר בחשבון הטלגרם שלו באשר לשאלה "יגיע או לא יגיע", מסתבר שרוב עוקביו 36% מהם סברו שראש הממשלה יגיע לבסוף.

בין הביטולים, הרשת הגיבה לראיון הראשון שמעניק נתניהו דווקא לתקשורת האוהדת אותו. חברת הכנסת מירב בן ארי מ'יש עתיד' כתבה לנתניהו: "אני מאוד מקווה שאתה מתכונן כראוי לשאלות הקשות שיפנו אליך. לדוגמא: איך זה להיות ראה"מ בזמן הטבח הכי גדול לעם היהודי מאז השואה? או האם אתה הולך לבקר משפחות שכולות? או האם ביקרת בקיבוצי העוטף או בשדרות/אופקים מאז ה7.10? או למה לא לקחת אחריות עד היום? או למה בן גביר הוא ראה"מ בפועל? למה נסעת בשבת אם זהלא פיקוח נפש אלא רק יח"צ? סתם. לא באמת ישאלו אותך. תבוא בכיף, כמו שחבר שלך גולדקנוף אומר "מה רע פה"?". 

ערוץ עכשיו 14הכרזה של ערוץ 14 על הגעת נתניהוצילום: ערוץ עכשיו 14

העיתונאי יאיר שרקי מ'חדשות 12' הגיב לפארסה וכתב: "בשידור חי (שלא קרה בסוף) קיבלנו המחשה מדויקת על אופן קבלת החלטות בלשכת ראש הממשלה. הפעם פשוט מופגן ועל ראשו על הבייס".

ואם אתם רוצים לדעת מדוע באמת בוטל הראיון, ראש הממשלה נתניהו כינס באותה שעה דיון בנושא המו"מ לשחרור החטופים, כך לפי שני בכירים ישראלים ששוחחו עם כתב 'וואלה' ברק רביד.

בנימין נתניהו ערוץ 14 ינון מגל הפטריוטים ראיון ביטול ראיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד