ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
קראה "להצית הכל"

22 חודשי מאסר על תנאי על הפצת תעמולת טרור ברשת

פרו פלסטינית בת 27 קיבלה ל-22 חודשי מאסר על תנאי בגין הפצת תעמולת טרור ברשת, ותמיכה בפשעי שנאה והסתה לשנאה. קראה לכ-450 עוקביה ברשת "להצית הכל" ולבצע פיגועי התאבדות

22 חודשי מאסר על תנאי על הפצת תעמולת טרור ברשת
מפגינים אנטישמיים בברלין צילום: צילום מסך

בברלין נידונה היום פרו פלסטינית בת 27 ל-22 חודשי מאסר על תנאי בגין הפצת תעמולת טרור ברשת, עידוד פומבי ותמיכה בפשעי שנאה והסתה לשנאה, כך מדווח הברלינר צייטונג.

זמן קצר לאחר מעשי הטבח של חמאס, שירין מ' שיתפה באינסטגרם תמונה של חייל ישראלי שנהרג וקראה "להפוך את נויקלן לעזה" וקראה לכ-450 עוקביה ברשת "להצית הכל" ולבצע פיגועי התאבדות.

״ביצעת מעשה הצתה״ אמרה לה השופטת לפי העיתון, ״מספיקים בשביל זה פוסטים ברשתות החברתיות. ברור שזה היה אנטישמי. את לא תמימה. הם נתנו קרקע פורייה לשנאה. מה שעשית זה התקפה על הדמוקרטיה. המדינה החוקתית מעמידה לדין ומענישה על התנהגות כזו".

השופטת תיארה את פסק הדין כ"אות של תקווה לדו-קיום שליו בין כל האנשים בברלין״. היא אמרה לשירין מ': "פסק הדין לא ישלח אותך לכלא, אבל מקווה להניא אותך מלהמשיך להפיץ דברים כאלה״.

שירין גם נאלץ לתרום 600 אירו לעמותה נגד דברי שטנה באינטרנט ולעבור 20 שיחות אישיות על שנאת אינטרנט, כל אחת מהן נמשכה כ-90 דקות.

מפיצת ההסתה הביעה צער בפני בית המשפט: "אני מגנה את מעשי החמאס. זה היה טיפשי, אני מתחרטת על הכל מאוד״.

בשבעה באוקטובר היו בברלין פרו פלשתינים שחגגו את הטבח: חברי עמותת "סמידון" האסורה כיום לפי החוק הגרמני חגגו וחילקו בקלאווה ברחובות נויקלן. בימים ובשבועות שלאחר מכן היו הפרות סדר חוזרות ונשנות בהן נפצעו למעלה מ-60 שוטרים.

ברלין חמאס גרמניה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד