ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
קו חדש

אוטובוסים חשמליים המכילים 100 נוסעים: זה השינוי הצפוי החל ממחר

החל ממחר: אוטובוס רב קיבולת חשמלי בקו חדש המחבר את מזרח ומערב ראשון לציון שינוע על הקו החום של מערכת הסעת ההמונים המוקמת בגוש דן

אוטובוסים חשמליים המכילים 100 נוסעים: זה השינוי הצפוי החל ממחר
נתיב תחבורה ציבורית, צילום: לביא צילומי אויר

מחר (שישי) ייחנך קו חדש של אגד (קו 100) בראשון לציון, המבוסס כולו על אוטובוסים חשמליים רבי קיבולת המכילים עד 100 נוסעים.

לצורך הפעלת הקו רכשה קבוצת אגד, שקבלה את רישיון הפעלת הקו מטעם המדינה ובמימונה, אוטובוסים מפרקיים חשמליים מתוצרת Golden Dragon הסינית. האוטובוס, באורך של 18.75 מטרים, מכיל עד 100 נוסעים ומעוצב בדומה למטרונית בחיפה, עם רצפה נמוכה המאפשרת עלייה וירידה מהירות, נגישות ונוחות. כמו כן לראשונה בישראל יפעל האוטובוס עם מצלמות במקום מראות. 

הקו צפוי לשרת אלפי נוסעים בחודש, בתדירות של כל 10 דקות בשעות השיא ועד 15 דקות בשאר שעות היום. הקו עובר דרך נקודות מרכזיות בעיר ראשון לציון ובהן מתחם הסופרלנד, מתחם האלף, אזור התעסוקה המערבי, סינמה סיטי, קריית הלאום, מרכז העיר, שכונת הנוריות/ נרקיסים ומחנה צריפין. 

מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן אמר: בקרוב ניישם גם פתרונות נוספים בחזון הזה כמו שאטלים ימיים ושירותי רחפנים. אני בטוח שתושבי ראשון לציון ירגישו בקרוב את היתרונות שמעניק להם הקו החדש ויתחברו אליו במהרה".

 

אוטובוס תחבורה נסיעות נוסעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד