ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
"באתי להגיד תודה"

נתניהו ללוחמי מבצע ארנון: "פועלים במשימות רבות, השתיקה יפה"

ראש הממשלה נתניהו ללוחמי היחידה המבצעית של השב"כ שפעלו במבצע "ארנון": "אנחנו עושים את המשימה הזאת וגם משימות רבות אחרות, שכרגע השתיקה יפה להם, בעזרתכם"

נתניהו ללוחמי מבצע ארנון: "פועלים במשימות רבות, השתיקה יפה"
מתוך הסרטון צילום: ראש הממשלה נתניהו בביקור

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (חמישי) לביקור ביחידת המבצעים המיוחדים של השב"כ, יחד עם ראש השב"כ רונן בר, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף רומן גופמן, סגן ראש השב"כ וראש אגף המבצעים. 

ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: לשכת ראה"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר ללוחמי השב"כ: "אני נמצא פה עם לוחמים נועזים, שבאים מכל חלקי החברה הישראלית, ושעשו את הבלתי אפשרי לאפשרי. אתם נתתם חלק בהרבה מבצעים נועזים, שהרימו את קרנה של מדינת ישראל, חילצו חטופים ונתנו לנו את הביטחון, שאנחנו יכולים להשלים את המשימות שלנו. 

אנחנו לא נצא מרצועת עזה עד שלא נחזיר את כל חטופינו - החיים והחללים כאחד. אנחנו עושים את המשימה הזאת וגם משימות רבות אחרות, שכרגע השתיקה יפה להם, בעזרתכם. 

אני באתי להגיד לכם תודה בשם כל אזרחי ישראל. תודה מקרב לב על הגבורה שלכם, על ההקרבה שלכם, על השכל ועל התעוזה - תודה רבה", כך נתניהו.

במהלך הביקור הוצגו לראש הממשלה רצף המבצעים שיזמה היחידה המבצעית בשב"כ, בהם מבצעי חילוץ החטופים: אורי מגידיש, לואיס הר ופרננדו מרמן. כמו כן, הוצג גם "מבצע ארנון" בו חולצו ארבעת החטופים: אנדריי, שלומי, אלמוג ונועה.

עוד הוצגו לראש הממשלה מבצעי חילוצי גופות החטופים מרצועת עזה והפעילות העצימה של השב"כ בגזרות השונות, לרבות הטיפולים המשמעותיים שבוצעו ביהודה ושומרון בעת האחרונה. 

במסגרת ביקורו פגש ראש הממשלה את לוחמי היחידה המבצעית של השב"כ, שלקחו חלק במבצע החילוץ האחרון. 

בנימין נתניהו מבצע ארנון שב"כ צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד