ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
עימות מדיני

הבית הלבן נגד נתניהו שמגיב: "מוכן לספוג התקפות אישיות"

הבית הלבן פרסם הצהרה חריפה נגד הסרטון בו האשים ראש הממשלה נתניהו את ארה"ב בכך שהיא מונעת נשק מישראל: "לא ידענו מראש שהסרטון של נתניהו מגיע. זה אכזב אותנו מאוד והיה תמוה"

הבית הלבן נגד נתניהו שמגיב: "מוכן לספוג התקפות אישיות"
נתניהו וביידן בניו יורק צילום: אבי אוחיון / לע"מ

בתדרוך לעיתונאים תקף דובר הבית הלבן ג'ון קירבי את ראש הממשלה נתניהו שפירסם סרטון בו טען כי ארה"ב מעכבת את הנשק לישראל. 

קירבי אמר: "לא ידענו מראש שהסרטון של נתניהו מגיע. זה אכזב אותנו מאוד והיה תמוה. לא היתה אף מדינה אחרת שעשתה יותר מארה"ב כדי להגן על ישראל. הדברים של נתניהו היו לא נכונים. אני לא יודע מה עבר לו בראש". 

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הצהרה באנגלית לפני כיומיים לגבי השיחה שערך עם מזכיר המדינה אנתוני בלינקן: "כשהמזכיר בלינקן היה כאן לאחרונה בישראל, הייתה לנו שיחה גלויה, אמרתי שאני מעריך מאוד את התמיכה של ארה"ב". 

נתניהו המשיך: "אמרתי שלא יעלה על הדעת שבחודשים האחרונים הממשל מנע לישראל נשק ותחמושת. ישראל, בעלת הברית הקרובה ביותר של ארה"ב, נלחמת על חייה, נלחמת נגד איראן ושאר אויבינו המשותפים. המזכיר בלינקן הבטיח לי שהממשל עובד יום ולילה כדי להסיר את צווארי הבקבוק הללו. אני בהחלט מקווה שזה המצב. זה צריך להיות המקרה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לבית הלבן ואמר: "אני מוכן לספוג התקפות אישיות ובלבד שישראל תקבל מארה"ב את התחמושת שהיא זקוקה לה במלחמה על קיומה".

בנימין נתניהו הבית הלבן ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד