ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
תוכנית יוקרתית

שבירת שיא היסטורי באוניברסיטה: 7 סטודנטים חרדים בלימודי רפואה

חולמים להתקבל למשרה בכירה ולהשפיע? אוניברסיטת תל אביב, מהמוסדות האקדמיים הנחשבים בישראל, פיתחה מסלולים ייעודיים, לרבות תוכניות מנהיגות יוקרתיות עם מלגות גבוהות ומגוון מגמות נוספות המהוות שער כניסה למשרות נחשקות בעולם התעסוקה, עבור בוגרי מערכת החינוך החרדית

שבירת שיא היסטורי באוניברסיטה: 7 סטודנטים חרדים בלימודי רפואה
חרדים באוניברסיטת תל אביב. אילוסטרציה צילום: ליאן כהן

הכי יוקרתי, הכי גבוה, הכי רחוק: אם תמיד רציתם להתקבל למשרה נחשקת או להתברג בצמרת עולם העסקים והמגזר הציבורי בישראל, אוניברסיטת תל אביב מעניקה לכם הזדמנות ייחודית לתארים יוקרתיים, שיגשימו לכם את החלום.

הנתונים, כפי שניתן להתרשם, מדברים בעד עצמם. בשנה שעברה התקבלו שלושה חרדים למסלול 6 שנתי וארבעה נוספים למסלול 4 שנתי. זוהי שבירת שיא היסטורית באוניברסיטה, שכעת לומדים בשורותיה שבעה סטודנטים לרפואה. כל זאת, הודות לתוכנית 'מובילים' שחרטה על דגלה את המצוינות וההנגשה של העולם האקדמי לטובת בני הציבור החרדי.

לקראת תואר ראשון? לחצו כאן לרישום למפגש זום ייחודי>> 

 מובילים באקדמיה

בכל מוסד לימודים יש כאלה שבאים ללמוד ואחרים שבאים להוביל. תוכנית 'מובילים' של אוניברסיטת תל אביב, הנחשבת למוסד אקדמי מוביל בארץ ובעולם, מיועדת לאלה שבאים להוביל ולהשתלב במשרות נחשקות בעולם העסקים והשירות הציבורי. התוכנית, שנחשבת לתוכנית דגל של האוניברסיטה ומהווה את שער הכניסה של צעירים חרדים לעולם האקדמי, מציעה מלגות לימודים ותמיכה אקדמית המאפשרים לבוגרי מערכת החינוך החרדית להתקבל בנוחות ובהתאמה למגוון מסלולי לימוד יוקרתיים. ביחד עם מאות בוגרים שכבר השתלבו בעולם התעסוקה ומאות סטודנטים בהווה, גם אתם יכולים לפרוץ את תקרת הזכוכית ולהוביל את עצמכם להצלחה.

בראיונות עבודה ישנו משקל רב-חשיבות למוסד האקדמי בו רכשתם את ההשכלה הרלוונטית, ולכן לימודים באחד המוסדות הנחשבים והמובילים בארץ ובעולם היא הבחירה האולטימטיבית. 

המוביל החרדי הבא

במסגרת תוכנית 'מובילים', המוכיחה את עצמה לאורך השנים ונחשבת לפורצת דרך ביכולת להוביל סטודנטים לקדמת הבמה המקצועית ולסלול את דרכם למקצועות מבוקשים, לאחרונה השיקה האוניברסיטה תוכנית מנהיגות חדשה המאפשרת השלמת תואר במובילי מדיניות ציבורית המיועדת למנהיגים ברמה הארצית. מדובר בתוכנית יוקרתית וייחודית המהווה מעין "מועדון אקסקלוסיבי" לכ-30 סטודנטים בלבד, שתכשיר את הדור הבא של המנהיגות העסקית והציבורית בישראל.

התוכנית החדשה שמיועדת לסטודנטים שאפתניים ובעלי כישורי מנהיגות והשפעה, מציעה מענק שכר לימוד מלא לסטודנטים שיתקבלו לתוכנית. זאת, במטרה להעניק הזדמנות לכל אחד להיכנס למעגלי ההשפעה עם תואר יוקרתי שפותח דלתות במגוון רחב של אפיקי תעסוקה.

תוכנית זו, כמו יוזמות נוספות ופעולות שמבצעת האוניברסיטה במענה ייעודי ומותאם לבוגרי החינוך החרדי, חוסה תחת תוכנית הדגל 'מובילים'. מתוך הבנת הניואנסים התרבותיים והחינוכיים, מבצעת אוניברסיטת תל אביב התאמות נדרשות המקלות על תנאי הקבלה ותוכניות הלימוד במסלולים שונים כדי להפכן לנגישות עבור הציבור החרדי. האוניברסיטה, כמוסד ציבורי להשכלה גבוהה, רואה חשיבות רבה בהשתלבות סטודנטים מכלל האוכלוסיות בשורותיה.

לשם כך, בכל מסלול לימודי ישנם מקומות המיועדים לחרדים, וכן ישנם תנאים מקלים במסלול רפואת שיניים ובתואר ראשון במשפטים. אלה כוללים אפשרות להתחלת לימודים לתואר ראשון במשפטים ללא צורך בפסיכומטרי, מלגות מיוחדות בפקולטה לתואר שני במדעי החברה ותנאים נוחים נוספים שגובשו על ידי המוסד האקדמי לטובת בוגרי החינוך החרדי המעוניינים להשתלם במקצועות יוקרתיים ולהגיע לתפקידי מפתח במשק הישראלי. בנוסף, האוניברסיטה מקצה 20 מקומות שמורים לחרדים בפקולטה למשפטים הנחשבת לאחת משתי הפקולטות הטובות בארץ, יחד עם האוניברסיטה העברית.

זו ההזדמנות שלכם להצטרף לאחת התוכניות ולהתחיל להוביל.

לקראת תואר ראשון? לחצו כאן לרישום למפגש זום ייחודי>> 

אוניברסיטת תל אביב לימודי רפואה לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}