ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
שלל חשיפות

לייבל'ה חושף: היועצים שחזרו להסתובב אצל נתניהו

והשבוע בלייבל'ה: היועצים החרדים שנצפו בלשכה של נתניהו, איש הפרסום וההפקות שחזר ממיאמי לארץ, האחדות בחצר סאטמר, מי הגיע ל'אדירי התורה'? הבכירות שעברו ממאוחדת למכבי, היכן חגג העורך דין שמייצג את הממשלה על הגיוס?

לייבל'ה חושף: היועצים שחזרו להסתובב אצל נתניהו
לייבל'ה צילום: עיבוד בחדרי חרדים

לייבל'ה סוגר את שבוע שהיה מפרך מאוד בכל החזיתות: לווית רבניות, כינוסים גדולים והרבה שמחות במגזר - לצד חשיפת תמונתו של לייבל'ה לראשונה כמעט, כמו קאסם סולימני שתועד רק פעם אחת.

השבוע חושף לייבל'ה כי לאחרונה בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו בה סובלים מכאבי ראש סביב חוק הגיוס, חוק הרבנים וכמובן שר המשטרה בן גביר, החליטו להחזיר עטרה ליושנה ולהביא שוב ללשכה את היועצים החרדים ובראשם היועצת הגב' רבקה פאלוך המיתולוגית, וכן היועץ זאבי פליישמן שנראו לאחרונה יותר ויותר בלשכה, גם בליל חוק הרציפות על הגיוס. אך בלשכת נתניהו זה 'חוק מרפי' ככל שיש יועצים חרדים כך גם המשברים מתגברים. כי מישהו צריך לטפל בזה?.

אפרופו לשכת נתניהו, עוד חרדית שקודמה בלשכה היא הגב' רינה ריגר ששימשה עד לאחרונה כיועצת רה"מ לתפוצות, ונחשבת מקורבת לשרה נתניהו.

עוד חשיפה של לייבל'ה השבוע היא שיחת היום במערכת הבריאות החרדית בדבר עריקה של שתי נשים נחשבות בקופת חולים מאוחדת שעברו שתיהן למכבי המתחרה. מי שיודע את השמות מוזמן למסור. 

האדמו"ר מדושינסקיא ששוהה בימים אלו בקרית יואל מונרו לרגל החתונה לנכדו בן לבנו חתן האדמו"ר מסאטמר, טס בחמישי שעבר כשבארה"ב עדיין היה חג. לייבל'ה הבין כי הרבי הגיע כבר כשהתחיל נעילת החג בסאטמר אבל לא השתתף בגלל 'מראית עין'. 

באדיבות המצלםהרבי מדושינסקיא בסאטמרצילום: באדיבות המצלם

ומכאן לחתונה המיוחדת שהתקיימה השבוע לבנשקי"ת החדשה נועה אימבר, הנערה המחוננת שכיהנה כיו"ר 'נוער הליכוד', חזרה בתשובה והפכה לבת-בית בחצרות חסידים - וחלום חיה כפי שנחשף בלייבל'ה היה להתחתן עם בנש"ק. אז אנחנו מספרים כי היא התחתנה עם אשר ישעיה כהנא, נכד של האדמו"ר מספינקא ירושלים והזמר שלומי ורצברגר הגיע לשמח במצווה טאנץ.

חתונת הבנש"ק עם נעה אימבר צילום: באדיבות המצלם

איש החסד של המלחמה הרב שי גראוכר קיבל השבוע מנשיא המדינה יצחק הרצוג את אות הנשיא להתנדבות על פועלו במסגרת ארגון 'כלל ישראל - ביחד ננצח' מאז תחילת המלחמה ועדיין פועל בכל החזיתות. 

באדיבות המצלםגראוכר ונשיא הרצוגצילום: באדיבות המצלם

בתום מסע עסקי של חודשים ארוכים שבהם נעדר איש הפרסום וההפקות נתי קרויזר מישראל ושהה יחד עם משפחתו המורחבת במיאמי שבפלורידה הרחוקה, עוף השמים הוליך את הקול ללייבל'ה עם הבשורה המרנינה כי בימים אלו משפחת קרויזר חזרה לארצנו ולמרכז הפעילות הארצית של 'נתיב פרו' בגבעת שאול בירושלים. 

ביום שלישי בערב הגיע לייבל'ה לשמחת נישואי בנו של עו"ד רוני פאלוך באולמי וגשל בבני ברק שם השתתף מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי שנצפה מברך את בני המשפחה ואת רבקה פאלוך שמקורבת לראש הממשלה נתניהו ורעייתו - ויועצת בלשכתו. כמו כן נצפה יוסי שלי מתברך מהגאון הצדיק חכם ניסים בן שמעון, ומשוחח ארוכות עם חברי הכנסת משה גפני ויעקב אשר והשר אוריאל בוסו. 

באדיבות המצלםיוסי שלי ופאלוךצילום: באדיבות המצלם

באותו ערב בירושלים נערכה שמחת אירוסי בתו של איש העסקים ומראשי עסקני חסידי בעלזא הרב ישראל קליין שם נצפה פרקליט הצמרת עו"ד דורון טאובמן המייצג בין היתר את עמדת הממשלה בנושא גיוס החרדים לצה"ל. לייבל'ה לא יכול להישאר אדיש ולא לאחל גם כן מזל טוב נרגש.

באדיבות המצלםפרקליט הגיוס וקלייןצילום: באדיבות המצלם

לייבל'ה גם ראה את צמרת בני הרבי מבעלזא לצד השר פרוש ועוד חוגגים עם הרב קליין בשמחה. 

באדיבות המצלםצמרת בעלזא באירוסיןצילום: באדיבות המצלם

ישראל פרוש ראש העיר אלעד לשעבר נצפה בדרך לחופת בנו השני שמתחתן הערב בבית שמש עובר בציון של הצדיק משטפנשט בגבעתיים שם נשא תפילה חרישית.

באדיבות המצלםפרוש מתפללצילום: באדיבות המצלם

גולת הכותרת של השבוע היה כינוס 'אדירי התורה' של ישיבת בית מדרש גבוה לייקווד באיצטדיון בפילדלפיה. לייבל'ה לא מכיר כאלה אירועים בארץ המכילים 35 אלף איש. במקום ראה לייבל'ה גם את 'משה גאבע' מסאטמר בסוד שיח עם ראשי הישיבה שנראו מחויכים מתמיד. 

באדיבות המצלםמשה גאבע באדירי התורהצילום: באדיבות המצלם

מי ששהה בארה"ב הוא הצלם אלי קובין שעשה מאמץ להשיג כרטיס והביא גלריה מכובדת מהאירוע המדהים שקידש שם שמים. 

אלי קובין כובש את אדירי התורה צילום: באדיבות המצלם

לייבל'ה ראה השבוע אחדות של ממש: בנו של הרבי מסאטמר רבי מנחם מנדל טייטלבוים (אהרונים) הגיע לקצור חיטים בשדה חיטה של חסיד מהזלונים. מה שנקרא: והאמת והשלום אהבו את החיטים. 

באדיבות המצלםבן הרבי מסאטמר מהר"א בשדה של הזלוניםצילום: באדיבות המצלם

בשמחת חתונת בנו של הגאון רבי יצחק פינקל זצ"ל מרבני ישיבת מיר ובנו של ראש הישיבה הגרנ"צ זצ"ל שנערכה השבוע באולמי 'קונקורד' בבני ברק הגיע במיוחד מארה"ב לשמחה הגאון הצדיק רבי בנימין אייזנברגר שלו ידידות קרובה עם המשפחה. במהלך השמחה נראו בני המשפחה בקרבה מיוחדת עם דוד החתן איש העסקים הרב שאול גרוסברג. 

באדיבות המצלםהמשפיע והרב גרוסברגצילום: באדיבות המצלם

אפרופו המשפיע, לייבל'ה ראה את הרב ברוך הימל יו"ר 'רפואה וחיים' משוחח ארוכות עם הרב אייזנברגר שהגיע במיוחד לארץ. 

באדיבות המצלםהימל והמשפיע מבורו פארקצילום: באדיבות המצלם

ליד מלון וולדורף אסטוריה בירושלים פגש השבוע לייבל'ה את העסקן הברסלבאי הרב נחמן הלפרין לצד ההיילנדר.

באדיבות המצלםנחמן בוולדורףצילום: באדיבות המצלם

לייבל'ה השתתף השבוע יחד עם מאות יועצי המשכנתאות החרדים בכנס השנתי והאזין בקשב רב לפרשן עמית סגל שהביא תחזית קצת אופטימית לעתיד.

באדיבות המצלםיועצי המשכנתאות שומעים את עמית סגלצילום: באדיבות המצלם

את מייסד "עדכוני חב"ד" ר' חיים שאול נוישטט, ראה לייבל'ה במסדרונות הכנסת עם ח"כ עודד פורר.

באדיבות המצלםנוישטט ופורר צילום: באדיבות המצלם

לייבל'ה הגיע עם הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף לביקור אחרון בכהונתו בעיר טבריה ותפס אותו מברך את ראש העיר יוסי נבעה ואת יוסי אוקנין יו"ר ש"ס בעיר.

באדיבות המצלםעם ראש העירצילום: באדיבות המצלם

באדיבות המצלםעם יוסי אוקניןצילום: באדיבות המצלם

בכירי אנשי התקשורת במגזר החרדי השתתפו השבוע ביריד היין הראשון מסוגו שנערך ביקבי "בנימינה", במסגרתו חשפו בהנהלת היקב את היינות החדשים ובראשן סדרות הפרימיום ליין "המערה" הנחשב ליין יוקרתי ומשובח במיוחד. הבעלים החדש איש העסקים הצפתי רונן גנון שאירח את המשתתפים נעמד לתמונה משותפת. ויש את מי שנעדרו מהתמונה. 

באדיבות המצלםאנשי התקשורת ביקבצילום: באדיבות המצלם

בדינר "מקיימי העולם" באלעד ראה השבוע לייבל'ה שמקבלים בשמחה את הסגן החדש יעקב דוד ברקוביץ מויז'ניץ שדאג לחסות באותו מעמד. 

באדיבות המצלםברקוביץ וחיים מאיר כץ בדינרצילום: באדיבות המצלם

מי שחגג השבוע חלאק'ה לבנו היניק הוא הרבי ממבקשי השם שהגיע לקבר דוד המלך בירושלים שם הנעים את המעמד דודי ההויז בחור המיתולוגי. 

באדיבות המצלםהרבי, היניק וההויז בחורצילום: באדיבות המצלם

אטרקציה נדירה ראה לייבל'ה השבוע בשכונת מאה שערים בירושלים. כוכב הרשת וולוה קירשנבוים הגיע עם החיפושית שרכש לעצמו. הילדים הצ'אלמרים היו בהלם מרכב האספנות העתיק שחורש את כבישי ביתר. 

וולוה, הילדים והחיפושית צילום: באדיבות המצלם
 
בדרך לחיזוק היחסים עם מדינת קוסובו פגש לייבל'ה בטרקלין בנתב"ג את שר הפנים משה ארבל עם יועץ התקשורת מוישי לנדסמן.
באדיבות המצלםארבל ולנדסמןצילום: באדיבות המצלם

לאחר שהשתתף בשמחת בית מודז'יץ השבוע ראה לייבל'ה הרב זלמן קורניצר נצפה כעת בנאות דשא ברחובות בני ברק בדרכו חזרה לביתו.

באדיבות המצלםהרב קורניצר ברחובות בני ברקצילום: באדיבות המצלם

לייבל'ה חגג השבוע יחד עם קהילת 'חסידים' (הידועה מהכנת הבשר לקידוש בשמחת תורה) הכנסת ספר תורה ופגש את שר ירושלים ומסורת מאיר פרוש כותב אות בספר תורה של הקהילה המאוחדת. 

באדיבות המצלםמאיר פרוש כותב אותצילום: באדיבות המצלם

לייבל'ה ראה את שר הדתות מיכאל מלכיאלי ועורך מגזין 'משפחה' אריה ארליך מנחמים את ראש הישיבה הגר"ש אלתר ואחיו. 

באדיבות המצלםמלכיאלי וארליך מנחמיםצילום: באדיבות המצלם

את הבעל מנגן המפורסם מאיר'ל פריד תפס לייבל'ה ברגע של הפוגה בין תפילין רש"י לתפילין דר"ת במניין דאוונען המפורסם בבית שמש ללייבל'ה נודע שהאחרון התחדש באורגן טיירוס ג'נוס 2 מהודר לטובת ציבור המתחתנים.

באדיבות המצלםמאיר פריד צילום: באדיבות המצלם

ראש עיריית רחובות לשעבר רחמים מלול שכיהן כ-15 שנים בתפקיד בלעה"ר, והפסיד במערכת הבחירות האחרונה, התפטר מחבורתו במועצה לטובת נציג אחר.

את ראש העיר הנוכחי של רחובות מתן דיל ראה השבוע בחתונת קרעטשניף - מכנובקא בעלזא - ווערצקי בבני ברק. לייבל'ה לא האמין שמתן דיל עשה את הדרך מרחובות לבני ברק אך מה לעשות שמה שמגיע מגיע לאחר קרעטשניף הביאו את הניצחון בבחירות.

באדיבות המצלםדיל והרבי מקרעטשניףצילום: באדיבות המצלם

אפרופו רחובות, בטקס רב רושם הושקה השבוע יחידת אירוח עבור משפחות המאושפזים במרכז הרפואי קפלן על ידי לב חב"ד נצפו כל המי ומי ראש העיר מתן דיל, לוי מנדלזון - מנהלה של לב חב"ד, אנשי העסקים התורם איציק שמואלי ושמוליק אייזנברג, סמנכ"ל המרכז ד"ר איתן לבון, השלוחי חב"ד למרכז הרב עידן מקאניק והרב נתי גרשוני רבנים, שלוחי חב"ד, חברי מועצה ובכירים נוספים.

באדיבות המצלםהשקת יחידת האירוח בקפלןצילום: באדיבות המצלם

לייבל'ה נרגש השבוע לקראת החתונה לצלם א. אייזנבאך מהקריה בנתניה, לקראת החתונה קיבל את ברכת האדמו"ר מבעלזא. 

א.מ.שאייזנבאך בקודש פנימהצילום: א.מ.ש

לפינת המזל טובים השבועית

ברכת מזל טוב לידידינו הדגול חברנו לעבודה ר' יחיאל גלאי עורך באתר 'בחדרי חרדים' לרגל שמחת הולדת בנו בכורו בשעה טובה ומוצלחת. לייבל'ה שמע כי הלידה שלקחה מספר ימים התארכה מעבר לצפוי ולמרות הכול הבעל המסור המשיך בעבודתו מבית החולים. עם קבלת הידיעה המשמחת התקשר הדוד הגדול הגאון רבי שמעון גלאי ובירך את אחיינו בחמימות וכן את הרך הנולד. 

ברכת מזל טוב ליועץ התקשורת ארי קלמן לרגל השמחה הגדולה בהולדת הבת הבכורה בשעטו"מ.

ברכת מזל טוב למפיק אייזיק שטיין לרגל השמחה הגדולה בשמחת אירוסיו בשעה טובה ומוצלחת. לייבל'ה שולח מזל טוב ענק. 

ברכת מזל טוב למוזיקאים יהודה הירשנבוים, שמחה אברמצ'יק ומוישי דייטש שהתארסו תוך יממה בשעה טובה ומוצלחת.

ברכת מזל טוב לר' פנחס מנחם אלתר בנו של הגאון החסיד ר' איצ'ה דוד אלתר הנכד המסור של הרבנית מגור ע"ה ששימש אותה במסירות וסעד אותה בחוליה. 

 
לייבל'ה רכילות חרדית לייבלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד