י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
גנץ תקף

אחרי ביטול מינוי הפרויקטור לצפון: בנה של הח"כית עלה כמועמד

חברת הכנסת שטרית מהליכוד וחברת הכנסת לשעבר אסנת מארק התנגדו נחרצות למינוי סקלי לפרויקטור הצפוני - ומארק סיכלה את המינוי במסגרת תפקידה במשרד ראש הממשלה. חברת הכנסת שטרית ובנה הכחישו את הדברים

אחרי ביטול מינוי הפרויקטור לצפון: בנה של הח"כית עלה כמועמד
ראש הממשלה בצפון צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

לאחר סיכול מינויו של אבי סיקלי לתפקיד הפרויקטור הצפוני, גורמים במשרד ראש הממשלה שצוטטו הבוקר (חמישי) בכאן חדשות אמרו כי נבחנת האפשרות למנות את בנה של חברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד לתפקיד. אולם, שטרית הכחישה את הדיווחים.

משה שטרית, בנה של חברת הכנסת מהליכוד, מסר בתגובה כי "אני במילואים בחודשים האחרונים, וזה די מעסיק אותי. תושבי הצפון במצוקה אמיתית וליבי איתם. ויחד עם זאת שליבי איתם, אותו לב לא היה מאפשר לי לקחת תפקיד כזה גם אם היה מוצע לי. הייתי עונה על כך תודה אבל לא תודה.

"אני משנה לראש עיר בית שמש, מאחוריי 10 שנים בהם כיהנתי כחבר מועצה, סגן וממלא מקום, והציבור שאני מייצג נמצא במצב מאוד לא נוח שכן הוא לא מרגיש בטוח עם עתידו בעיר. התפקיד שלי הוא לנסות ולדאוג לעתידו. ובלי לעשות בדיקות מקיפות די ברור לי שתפקיד חשוב כזה היה מצריך ממני להתפטר ממועצת העיר או לחלופין מעסיק אותי כל כך שהייתי מזניח את חובותיי".

בנה של שטרית שימש בעבר כסגן ראש עיריית בית שמש ובבחירות האחרונות איבד את תפקידו. כמו כן, מקורות במשרד ראש הממשלה אמרו כי התערבות של חברת הכנסת לשעבר אסנת מארק, המקורבת לשרה נתניהו וחברת הכנסת קטי שטרית - הביאה לסיכול המינוי.

מארק ושטרית התנגדו נחרצות למינוי, ועל כן מארק שמצפה כבר תקופה ארוכה לתפקיד במשרד פעלה נגדו. אחת ה"האשמות" שעלו נגד סקלי הינה שתמך בעליזה בלוך לראשות עיריית בית שמש בניגוד לדיל בליכוד עם המפלגות החרדיות.

יו"ר המחנה הממלכתי חה״כ בני גנץ כתב בתגובה: "נתניהו לא פוגש את ראשי הרשויות בצפון, לא מוכן להתחייב על החזרת התושבים בביטחון, ועכשיו הוא לא מוכן לטפל בהם, לפני שהוא מטפל בג'ובים לחברי הליכוד. נתניהו מפקיר את הצפון. ככה אי אפשר לנהל מלחמה".

אבי סיקלי קטי שטרית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}