ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
החרימה דרכונים

תביעה נגד משפחה עשירה: שילמה 8 דולר ליום עבודה, והוציאה 10,000 דולר על הכלב

המשפחה העשירה בבריטניה עומדת לדין בגין סחר בבני אדם. בני המשפחה מואשמים שהחרימו ל"משרתים" דרכונים ושילמו להם גרושים, בשעה שעל חיית המחמד שלהם הוציאו 10,000 דולר בשנה

תביעה נגד משפחה עשירה: שילמה 8 דולר ליום עבודה, והוציאה 10,000 דולר על הכלב
אילוסטרציה צילום: pixabay

ארבעה מבני המשפחה העשירה ביותר בבריטניה, עומדים למשפט בשוויץ, בגין האשמות שהוציאו יותר כסף בטיפול בכלב שלהם מאשר בעובדים.

משפחת הינדוג'ה, עם שווי מוערך של 47 מיליארד דולר, מואשמת בניצול וסחר בבני אדם. למשפחה יש וילה בשכונה העשירה של ז'נבה, והאישומים נגדם נוגעים לנוהג של המשפחה לייבא "משרתים" מהודו כדי לשמור על ילדיהם ובני ביתם, כך דיווחה רשת BBC.

בשוויץ דווח, כי פראקש וכמאל הינדוג'ה, יחד עם בנם אג'אי ואשתו נמרטה, החרימו דרכונים של צוות העובדים, שילמו להם רק 8 דולר עבור 18 שעות עבודה ביממה, ואיפשרו להם מעט חופש לצאת מהבית.

למרות שהושג הסדר כספי על ניצול העובדים בשבוע שעבר, המשפחה עומדת למשפט בגין סחר בבני אדם, שהיא עבירה פלילית חמורה בשווייץ. המשפחה מכחישה את ההאשמות.

אחד מהתובעים המפורסמים ביותר בז'נבה, איב ברטוסה, ציין כי המשפחה שילמה כמעט 10,000 דולרים בשנה על הכלב שלהם.

עורכי הדין של משפחת הינדוג'ה לא הכחישו במפורש את ההאשמות בדבר תשלום שכר נמוך, אך אמרו שיש לראות אותן בהקשר אחר, הם ציינו כי הצוות קיבל מגורים ומזון.

עוד נטען כי שילמו לעובדים בכסף הודי כך שלא היה להם כלל כסף שוויצרי, מה שפגע בהם. התובע ברטוסה בשוויץ, רוצה להטיל עליהם עונשי מאסר, וכן לקנוס אותם במיליוני דולרים כפיצויים.

שוויץ בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד