ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
תומכים בישראל

בקפריסין מגיבים על איומי נסראללה: "כשאדם כזה מאיים בוודאי שנגיב"

השגריר הקפריסאי בישראל התייחס לנאום מזכ"ל חיזבאללה נסראללה בו איים על ישראל, ואמר: "אנחנו עובדים בתיאום קרוב עם ישראל, אני בטוח שהוא לא מקבל את זה בברכה"

בקפריסין מגיבים על איומי נסראללה: "כשאדם כזה מאיים בוודאי שנגיב"
חיילי צה"ל על אדמת קפריסין באימון צילום: דובר צה"ל

בקפריסין הופתעו מדבריו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה הערב, בהם איים כי הארגון יתקוף את המדינה. השגריר בישראל קורנליוס קורנליאו הגיב ואמר ל-ynet כי "כשאדם כזה מאיים - בוודאי תהיה תגובה. אנחנו מחכים לתגובה הרשמית של ניקוסיה".

השגריר נשאל אם הופתע מאיומי נסראללה ואמר: "כן ולא. היחסים בין ישראל לקפריסין מעולם לא היו חזקים כל כך וזה הכול על פני השטח. אנחנו מנסים למלא תפקיד צנוע לגבי העברת סיוע הומניטרי לעזה בתיאום קרוב עם ישראל. כל זה, אני בטוח, לא מתקבל בברכה אצל חיזבאללה". 

עוד אמר: "אם נבדוק את מספר הטיסות בין המדינות - נופתע. מחר יהיו 19 טיסות לקפריסין. היא מאוד חזקה באג'נדה של התיירות ואנשי העסקים והפוליטיקה בישראל".

כזכור, נסראללה אמר הערב: "יש לנו מידע שישראל מבצעת תמרונים בקפריסין, באזורים ושדות תעופה קפריסאים, והוא מאמין שאם שדות התעופה שלו יהיו בסיכון - הוא ישתמש במתקנים קפריסאים. לכן, ממשלת קפריסין צריכה לדעת שאם היא תשתתף במלחמה מול לבנון - נתמודד מולה כאילו היא חלק מהמלחמה".

קפריסין מלחמת חרבות ברזל נסראללה חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד