ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
"אוהבים אתכם"

רועי נהרג מירי טנק, לוחמי השריון נפגשו עם אביו

אביו של סרן רועי בית יעקב שנהרג מירי דו"צ בג'באליה נפגש עם לוחמי גדוד השיריון 82. בתום המפגש כתב: "לא עוזבים באמצע מלחמה - מביטים למציאות בעיניים, גם כשאחראים על כישלונות"

רועי נהרג מירי טנק, לוחמי השריון נפגשו עם אביו
פעילות הכוחות ברפיח צילום: דובר צה"ל

אבידן בית יעקב, אביו של סרן רועי בית יעקב מעלי, נפגש עם לוחמי השריון מגדוד 82 לאחר תקרית הירי הדו-צדדי שבה נהרג בנו בג'באליה. אבידן פנה ללוחמים ואמר: "אוהבים אתכם בדיוק כפי שאנחנו אוהבים את החיילים של רועי". 

אבידן כתב בתום המפגש כי מדובר ב"מלח הארץ. לוחמים נפלאים. כמה אומץ צריך בשדה הקרב, אבל איזה אומץ צריך לפגוש את ההורים של מי שנהרג באירוע כזה. עם מפקד הפלוגה אני נלחמתי יחד בחאן יונס, אני יודע מי הוא. רועי כתב עליו בוואטסאפ יומיים לפני שנהרג, 'לדעתי המ"פ שריון הכי טוב שהיה לנו'", כך דווח ב"ווינט". 

"שמחנו לפגוש אותם והם שמחו שהגיעו. רק ככה ננצח, כשנשמח אחד בשני. גם במציאות היותר קשה שבה אנחנו אחראים לכישלונות וטעויות. ככה לוקחים אחריות. לא הולכים אחורה, לא עוזבים באמצע מלחמה - מביטים למציאות בעיניים, אולי מזילים דמעה. אוספים את האומץ ומביטים בעיניים האחד של השני", כתב.

אבידן סיפר ל"ווינט": לאחר פרסום הפוסט כי "אני ברכבת הרים רגשית, יש רגעים כאלה ויש רגעים כאלה. המפגש היה לנו טוב. חשבנו שהוא בעיקר בשבילם, בשביל השריונרים שצריכים לטפל בנפש שלהם ובעצמם, אבל גם לנו זה היה טוב. כשהייתי בשבעה לא כל כך ראיתי תקשורת, התראיינתי ולא ידעתי מה המסגור שנותנים לדברים. אחרי שהתאווררנו קצת ראינו את הכותרות על תאונה או תקלה, ומבחינתנו זה לא תאונה. זו מלחמה. במלחמה יש דברים כאלה".

חמאס שריון מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד