ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
פגישה דרמטית

בחשאיות: השר מעוצמה יהודית נפגש עם האדמו"ר הקנאי ממאה שערים

השר יצחק וסרלאוף מ'עוצמה יהודית' נפגש בחשאיות עם האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, הנמנה על אדמו"רי העדה החרדית | המפגש נערך במעונו במאה שערים במשך שעה ארוכה | 'בחדרי חרדים' עם פרטי המפגש בפרסום ראשון

בחשאיות: השר מעוצמה יהודית נפגש עם האדמו"ר הקנאי ממאה שערים
השר וסרלאוף אצל הרבי מתולדות אברהם יצחק צילום: באדיבות המצלם

השר יצחק וסרלאוף הגיע בתחילת השבוע לפגישה עם האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק במעונו בשכונת מאה שערים בירושלים. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

מדובר בפגישה דרמטית ביותר של אדמו"ר קנאי עם שר ציוני היושב סביב שולחן הממשלה, שכן האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק אינו משתף פעולה עם המדינה ומוסדות החסידות אינם נוטלים תקציבים.

בעקבות עליית מחירי הדיור, שלח האדמו"ר את חסידיו להתגורר בהר יונה שבנוף הגליל. בשל הגעת החסידים לעיר, נוצר ביקוש רב מצד קהילות נוספות בציבור החרדי שהגיע להתגורר במקום.

בפגישה שנערכה זמן ארוך שוחחו האדמו"ר והשר על בעיות הדיור של בני החסידות ולכלל הציבור החרדי הגרים בנוף הגליל, האדמו"ר ביקש מהשר לפעול עבור הורדת מחירי הדיור שעלו בשנים האחרונות.

בשנים האחרונות חלה עליה במחירי הדיור והאדמו"ר ביקש מהשר לפעול להורדת המחירים ולהביא פתרון לבנייה של פרויקטים חדשים שתוריד את הביקוש ואת המחירים של הדירות.

כידוע, השר וסרלאוף קנה לעצמו שם בפתרון בעיות של תושבי הגליל במלחמה וראשי רשויות רבים משבחים את פועלו כשר היחיד שנותן מענה אמיתי בשטח.

יצחק וסרלאוף תולדות אברהם יצחק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד