ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
הרי ירושלים

שריפת ענק משתוללת בשורש: המשטרה פינתה אזרחים, עשרות צוותים הוזנקו למקום

שריפת ענק משתוללת בשעות אלו בהרי ירושלים | כוחות הכיבוי הצליחו לבלום את השריפה כאשר ע"פ הודעת כבאות והצלה, בזמן הקרוב תושג שליטה מלאה

שריפת ענק משתוללת בשורש: המשטרה פינתה אזרחים, עשרות צוותים הוזנקו למקום
השריפה בשורש צילום: כבאות והצלה

שריפת ענק משתוללת בשעות אלו בשתי חזיתות סמוך ליישובים נווה אילן ושורש שבהרי ירושלים. בשל השרב הכבד, האש מתפשטת במהירות רבה ונאחזת בצמחייה היבשה, מה שמקשה משמעותית על כוחות הכיבוי.

מטוסי מערך הכבאות מסייעים ללוחמי האש מהאוויר. בנוסף, צוותי הכיבוי נלחמים באש במתחם משאיות ואוטובוסים שנמצא במוקד השריפות. המשטרה פינתה את האזרחים במתחם הפוד טראק באזור.

כוכות הכיבוי במקום צילום: כבאות והצלה

מפקד מחוז ירושלים טפסר שמוליק פרידמן סיפר: "סמוך לשעה 15:30 קיבלנו דיווח על שריפה גדולה שמתפתחת מערבית לשורש סמוך לכביש 1 ומסכנת את הישובים הסמוכים וכן את הנוהגים בכביש 1. בנוסף, האש התקדמה במהירות לעבר מתחם הפוד טראק הסמוך וסיכנה את הסועדים ואת העסקים במקום.

"הזנקנו עשרות צוותים כולל סיוע חוצה מחוזי וכן מטוסי כיבוי שבשעה זו נלחמים באש, בחום הכבד ומגינים על היישובים. משטרת ישראל מסייעת לכוחות בפינוי אזרחים ובניתוב תנועה לטובת הכוחות בשטח. בשלב הזה, אני יכול לדווח שהצלחנו לבלום את השריפה, ובזמן הקרוב אנחנו נשיג שליטה בשריפה", הוסיף.

 

 

 

אש שריפה שורש כביש 1 נווה אילן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד