ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
"אופק אמיתי"

השר בוסו בירך על מיזם מקצועות הרפואה לבנות חרדיות

שר הבריאות הרב אוריאל בוסו בירך על מיזם סמינר אופק לקידום עתיד מקצועי בבריאות הגוף והנפש לבנות סמינר: "מיזם חשוב שמאפשר לבנות לרכוש מקצוע מכובד במערכת הבריאות"

השר בוסו בירך על מיזם מקצועות הרפואה לבנות חרדיות
השר בוסו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בלשכת שר הבריאות, הרב אוריאל בוסו, נערך אירוע מיוחד בו הוצגו פרטי המסלולים החדשניים של סמינר אופק לעתיד מקצועי בבריאות הגוף והנפש לבנות הסמינר החרדיות. השר בירך על המיזם הייחודי, המשלב רכישת מקצוע מכובד במערכת הבריאות עם שמירה על ערכים, תחת פיקוח הדוק של רבנים.

"אני מברך על היוזמה החשובה של סמינר אופק, המאפשרת לבנות הסמינר החרדיות לרכוש השכלה מקצועית בתחומי הבריאות, תוך שמירה על אורח החיים והערכים החרדיים," אמר שר הבריאות הרב אוריאל בוסו. "מיזם זה מהווה נדבך חשוב בקידום בריאות הגוף והנפש בקרב הקהילה החרדית ובהנגשת מקצועות הבריאות לכלל האוכלוסייה."

במהלך האירוע, פרופ' יונתן הלוי, נשיא בית החולים שערי צדק ויו"ר הוועד המנהל של רשת נצח, ציין כי "סמינר אופק מהווה דוגמא ומודל לשילוב מיטבי בין לימודים אקדמיים לאורח חיים חרדי מן המניין. הוא מוכיח שאפשר וצריך להעניק לבנות הסמינר החרדיות את מלוא הכלים והמיומנויות הנחוצים להן כדי להתמודד עם אתגרי העתיד."

סמנכ"ל חדשנות ויזמות של האוניברסיטה הפתוחה, ד"ר מושיק לביא, פירט על שיתופי הפעולה המקצועיים שנערכים במטרה להעניק לבנות תארים מהשורה הראשונה.

מנהלת סמינר אופק, הגב' צ'סרק, הציגה בפני השר את מגוון מסלולי הלימוד האיכותיים והיוקרתיים המוצעים בסמינר, כגון תואר ראשון בסיעוד, פסיכולוגיה, מדעי התזונה ומדעי החיים (קדם רפואה) ומסלול ישיר לתואר שני בייעוץ חינוכי, היא התייחסה גם לאתגרים הכרוכים בלימודים הגבוהים ולתמיכה שמעניק הסמינר להצלחת התלמידות. מדבריה עלו האכפתיות ושימת הלב לפרטים שמאפשרות לבנות להגשים חלום של לימודי רפואה, מגיל צעיר ותוך תמיכה מיטבית בדרך המאתגרת.

הרב מנחם בומבך, יו"ר רשת נצח, הדגיש את חשיבות המעטפת התומכת שמעניק הסמינר: "מתוך הבנה של האתגר, מתוך פעולה לפי הערכים האמיתיים, במתן פתרונות לאתגרים כמו לינה לבנות שמגיעות מרחוק, סיוע בהגשה למלגות, בתשומת לב רבה ובאווירה נפלאה - הבנות בסמינר אופק בונות עתיד מקצועי."

הרב מיכאל נכטילר מנכ"ל נצח ציין את ההצלחה הניכרת של הסמינר בהשתלבות בוגרותיו במערכות הבריאות והחינוך: "הבוגרות מוצאות את מקומן כאחיות מסורות, דיאטניות קליניות, תזונאיות מומחיות ויועצות חינוכיות אפקטיביות, תוך תרומה חשובה לחברה ולקהילה."

סמינר אופק, בהובלתה של הגב' צ'סרק, מציע מסלולי לימוד ייחודיים לתארים בבריאות הגוף והנפש, יחד עם צביון סמינרי ומעטפת חברתית וחינוכית המסייעת להצלחה. הבשורה מהווה צעד משמעותי בהנגשת ההשכלה הגבוהה והמקצועית לכלל הבנות החרדיות. שר הבריאות הביע את תמיכתו במיזם החשוב ואת הערכתו לעשייה המבורכת של סמינר אופק.

למעבר לסמינר אופק לחצו כאן>>>

השר בוסו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד