ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
רבן של ישראל

ניסח את המכתב בדקדוק רב: הגר"ד לנדו במסר אישי

רבן של ישראל שליט"א, בפניה חריגה לציבור – מבקש מאוד לתרום ולסייע לאברך מופלג בתורה, שזקוק לעזרה דחופה • ברכה מיוחדת לכל התורמים והמסייעים: "אך טוב וחסד בעולם ונחת בכל אשר להם, הצלחה בכל אשר יפנו מתוך בריאות ושלוות חיים לאורך ימים טובים אמן"

ניסח את המכתב בדקדוק רב: הגר"ד לנדו במסר אישי
הגר"ד לנדו צילום: קופת העיר

ידוע ומפורסם מנהגו של רבן של ישראל מרן הגר"ד לנדו שליט"א, שלא להפנות לציבור בקשה או לשאת דברים בפני הציבור, אלא אם כן הוא עושה זאת מתוך הכתב, לאחר ששקל ומדד בפלס כל מילה כדי שלא תצא תקלה חלילה מתחת ידו. 

לתרומת 300 שח להצלת האברך הקליקו כאן>>>

כך נהג גם הפעם, כשישב וניסח בדקדוק רב את הפניה החריגה שלו לציבור, ולמרות שמדובר בנושא קרוב ללבו כפי שמרן עצמו מעיד על על כך, הוא הקפיד שכל מילה שתצא מפיו תהיה אמת לאמיתה. 

וכך מעיד  לאחר שהשלים את ניסוח המכתב, ועבר עליו שוב לוודא שכל כולו אמת וצדק ואין בו חלילה וחס חשש של משהו שאינו מדויק, או אז הופעלו המצלמות ומרן העביר את המסר בקריאה מתוך הכתב: 

"עבור תלמיד חכם מופלג ונעלה מאוד בתורתו וביראתו ובכל תהלוכות חייו, מיחידי הסגולה בדורנו, המוכר לי מקרוב זה רבות בשנים, ונשתרגו עליו חובות רבים בגלל ההוצאות להשאת ילדיו ובנוסף הוצאות גדולות לצורכי הבריאות.

לתרומת 300 שח להצלת האברך הקליקו כאן>>>
"ומה גדולה ונצרכת מאוד ונעלה מאוד אין צורך להאריך בדלותו ובנצרכותו לעמוד לימינו ולתת  לו כח וכתף, מהונו ואונו ככל האפשר.

"ואשרי תמכין להאי מצוה רבתי, אך טוב וחסד בעולם ונחת בכל אשר להם  הצלחה בכל אשר יפנו  מתוך בריאות ושלוות חיים לאורך ימים טובים, אמן".

הציבור נקרא לעמוד לימינו של גאון ישראל, ולעשות כמצוותו לסייע לאברך היקר הנאנק תחת עול החובות הכבדים, בנתינה שיש בה ממש, בסכום של 300 שקלים, ולזכות בברכה המיוחדת מאת הגר"ד לנדו שליט"א.


ובזכות כח התורה הקדושה וכח הנהגת הציבור המסור בידיו של מרן שליט"א, תעמוד מצוות צדקה זו לתורמים והמסייעים שתתקיים בהם 'ברכת ה' היא תעשיר', ולא יחסרו דבר אלא אדרבה יוסיף ה' עליהם אלף פעמים ויברכם בכל משלח ידיהם, בברכה גדולה והצלחה מתמדת, אמן. 

הבקשה היא  מכל אחד ואחד להענות לבקשת רבן של ישראל שליט"א ולתרום 300 ₪ לפחות כדי להציל את האברך.

לתרומת 300 שח להצלת האברך הקליקו כאן>>>
 

קופת העיר הגר"ד לנדו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד