כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
עתידם של ילדיך

להשקיע נכון: מאות השתתפו במפגש ב'מרכז כיוון' על הקשר בין שוק ההון לעולם התעסוקה

זאת השאלה שעמדה במרכזו של ערב מיוחד שנערך במרכז כיוון, מרכז הכוון התעסוקתי לגברים חרדים בירושלים, תחת הכותרת "תשקיע בטוח לעתידם של ילדיך". את הערב, שבו השתתפו כ-300 איש, הוביל אבנר סטפק מייסד ומבעלי בית ההשקעות מיטב

להשקיע נכון: מאות השתתפו במפגש ב'מרכז כיוון' על הקשר בין שוק ההון לעולם התעסוקה
הרצאה מרתקת צילום: יח"צ

ההרצאה המרתקת, שעסקה בהיבטים כלכליים של האקטואליה, תחזיות צמיחה עולמיות, מדדי מניות, חסכון פנסיוני, וממה יש להיזהר בתחום ההשקעות, נועדה להעניק למשתתפים שחלקם עומדים לפני כניסה והשתלבות בשוק התעסוקה - מבט רחב על האפשרויות הכלכליות העומדות בפניהם.

סטפק הדגיש בהרצאתו את החשיבות של הבנה מעמיקה של שוק ההון לפני ביצוע השקעות, והזהיר מפני פיתויים להונאות. "אין כזה דבר כסף קל", אמר סטפק. "הדרך היחידה להבטיח עתיד כלכלי יציב למשפחה שלכם ולילדיכם, היא באמצעות עבודה קשה והשקעה נכונה".

במהלך ההרצאה, שולב בצורה מקורית גם דו-שיח מרתק בין אבנר סטפק לבין צבי טסלר, הכתב והפרשן הכלכלי של רדיו קול חי. השיחה בין השניים עסקה בנושאים מגוונים, והפנתה זרקור לתופעה של השקעות מפוקפקות שמפילות אברכים רבים , וכן לחשיבות החיסכון הפנסיוני, ניהול סיכונים כלכליים ועוד.

יח"צכנס על עתיד ילדינוצילום: יח"צ

"חשוב לנו במרכז כיוון להעניק לציבור החרדי את הכלים והידע הדרושים להם על מנת להצליח בשוק העבודה ולהכין אותם לעולם עם פרנסה מכובדת", אמר אלעזר אצור, מנכ"ל מרכז כיוון. "הבנה של שוק ההון היא חלק בלתי נפרד מההכנה לעתיד כלכלי יציב. אין קיצורי דרך בדרך לתעסוקה מפרנסת ואיכותית".

מאות המשתתפים נותרו במקום גם לאחר סיום ההרצאה, עד לשעות הלילה המאוחרות ודנו עם סטפק וטסלר על העתיד הכלכלי שלהם. "למדתי המון דברים חשובים בהרצאה", אמר אחד המשתתפים. "אני מרגיש הרבה יותר בטוח לגבי החסכונות שלי ממקום העבודה וכן לגבי השקעות שאבצע בעתיד". משתתף אחר ציין: "היה אירוע מעניין ומועיל מאוד. קיבלתי כלים מעשיים שאוכל להשתמש בהם כדי להבטיח עתיד כלכלי טוב יותר לילדי".

מעל 100 מהמשתתפים נרשמו לסדנאות המשך בנושא השקעות ותכנון כלכלי. במהלך האירוע הוצגו למשתתפים מגוון השירותים של מרכז כיוון, הכוללים בין השאר ייעוץ תעסוקתי, סדנאות, הכשרות מקצועיות, ליווי והשמה, ולמעוניינים ניתנה אפשרות לעבור אבחון תעסוקתי מקצועי במחיר מוזל.

כיוון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד