ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

מהו ביטוח מקיף וכיצד נחסוך בעלויות שלו?

נזק לרכב עשוי להביא עמו השלכות כלכליות כבדות. החוק בישראל מחייב לרכוש ביטוח חובה המכסה את נזקי הגוף כתוצאה מתאונות. עם זאת, כשזה מגיע לנזקי רכוש, יהיה עלינו לרכוש ביטוח מקיף כדי להבטיח שנהיה מכוסים מול כל תרחיש. באמצעות מספר צעדים פשוטים, נוכל ליהנות מביטוח שמותאם ליכולות ולצרכים שלנו. כאן, נסביר על כל היתרונות של הביטוח המקיף וכיצד נוכל לחסוך בעלויות הכרוכות בו.

מהו ביטוח מקיף וכיצד נחסוך בעלויות שלו?
ביטוח מקיף צילום: PEXELS

מהו ביטוח מקיף?

ביטוח מקיף לרכב הוא כיסוי שאינו חובה לעשות, המספק כיסוי על הוצאות תיקון הרכב אל מול מגוון תרחישים בהתאם לתנאי הפוליסה. בניגוד לביטוח חובה, כיסוי מקיף אינו מחייב על פי חוק, אך חשיבותו מתבהרת כשעלינו לשאת בהשלכותיו הכלכליות של הנזק.

ביטוח מקיף לרכב מעניק כיסוי נרחב הכולל:

  • נזק לרכוש עקב התנגשות מקרית, התהפכות ותאונה מכל סוג שהוא
  • נזקים עקב אירועי טבע, כגון: שיטפון, סערה ועוד
  • נזקי אש, ברקים, התפוצצות והתלקחות
  • נזק שנגרם עקב גניבה, תוך כדי גניבה ובעת ניסיון גניבה
  • אחריות כלפי נזק לרכוש של צד שלישי, שנגרם באמצעות הרכב המבוטח
  • מעשה זדון, בתנאי שהמעשה לא נגרם בכוונה בידי המבוטח או מישהו מטעמו

 

ישנם עוד כיסויים רבים שהפוליסה עשויה לכלול (בתוספת תשלום) כמו רכב חלופי, ביטול השתתפות עצמית בביטוח מקיף ועוד מגוון כיסויים אחרים. חשוב לבחור בפוליסה שמעניקה לך את מרב הגמישות, מכיוון שזהו לרוב המפתח לחיסכון בעלויות.

מדוע כה חשוב לרכוש ביטוח מקיף?

נזקי רכוש ללא ביטוח מקיף עלולים לגרור הוצאות כספיות אדירות. הביטוח המקיף ממלא פער חשוב כאשר מתרחשים נזקי תאונה, לא פעם באורח בלתי צפוי לחלוטין. במובן הזה, זהו כלי חשוב מאין כמותו לניהול סיכון סביר מאוד שיכול לשבש מאוד את מהלך החיים השגרתי.

כיצד נחסוך בעלויות ביטוח מקיף?

ביטוח מקיף הוא אמנם השקעה רבת ערך, אך יש דרכים לנהל ואף להפחית את העלויות שלו. כדי להבין כיצד ניתן לחסוך בו, חשוב שנבין כיצד נקבע מחירו. גובה הפרמיה נקבע על פי גורמים שונים לדוגמא: מאפייני הרכב, גיל הנהג והיסטוריית הביטוח.

החשוב ביותר, אמנם, הוא לבחור פוליסת ביטוח גמישה, אותה ניתן להתאים בדיוק לצרכים ולדרישות שלך. "איילון Driving" היא תוכנית ביטוח המציעה פתרון מותאם אישית שיאפשר לך לשלם רק על מה שנדרש עבורך. התוכנית מתאימה לנהגים מעל גיל 21 המחזיקים ברישיון נהיגה במשך שנה לפחות ושיש להם עבר ביטוחי נקי. בשלושה מסלולים גמישים, ממתין לך כיסוי מקיף במחירים אטרקטיביים.

פוליסת ביטוח רכב של איילון ביטוח כוללת מגוון רחב של כיסויים ושירותים נלווים. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו להשאיר את פרטיך ולקבל הצעה לביטוח רכב. באמצעות אחד מסוכני הביטוח המקצועיים של איילון חברה לביטוח.

 

*התוכן הנ"ל הינו בגין הצעה בלבד ואין בו כדי להוות המלצה או תחליף לייעוץ מקצועי.
  כל האמור לעיל הינו בכפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה.

ביטוח מקיף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}