כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
סדקים בקואליציה

נתניהו האשים בהדלפות, בן גביר עקץ: "פוליגרף גם לבעלי קוצב לב"

בליכוד נימקו את הסיבה שהשר בן גביר לא מצורף לקבינט המצומצם בכך שהוא מדליף סודות מהחדרים הפנימיים. בעוצמה יהודית הגיבו: "בעד חוק הפוליגרף גם לבעלי קוצב לב". בש"ס הודיעו כי ימשיכו לנסות ולקדם את חוק הרבנים

נתניהו האשים בהדלפות, בן גביר עקץ: "פוליגרף גם לבעלי קוצב לב"
בן גביר ונתניהו במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בליכוד תקפו בצהריים (רביעי) בחריפות את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר והסבירו שהסירוב להכניס אותו לקבינט המלחמה נובע בגלל העובדה שבן גביר מדליף סודות מהחדרים הפנימיים.

מהליכוד נמסר: "ראש הממשלה נתניהו אמר לשר בן גביר דבר פשוט: מי שרוצה להיות שותף לצוות התייעצות ביטחוני מצומצם חייב להוכיח שהוא לא מדליף סודות מדינה או שיחות פרטיות".

בעוצמה יהודית הגיבו: "עוצמה יהודית תומכת בחוק הפוליגרף לחברי הקבינט וקוראת לראש הממשלה לקדם אותו במהירות, ובלבד שיחול גם על בעלי קוצב לב. עוצמה יהודית קוראת לבצע בדיקה כיצד דלפו חומרים מהקבינט הקטן".

בתוך כך, סיעת ש"ס קיימה התייעצות בצהריים לאחר נפילת חוק הרבנים והחליטו שלא להטיל סנקציות על הקואליציה אלא להמשיך ולנסות לקדם את חוק הרבנים. 

"בהתייעצות שקיימה הסיעה הבוקר בראשות יו״ר התנועה אריה דרעי, הביעה הסיעה צער עמוק על התנהגות עוצמה יהודית וכמה מחברי הליכוד כנגד החוק. כיום, רוב תושבי מדינת ישראל מתגוררים בישובים ללא רב מכהן כבר עשרות שנים, והדבר גורר פגיעה חמורה בכל שירותי הדת, עד כדי סכנה לכל תחום הכשרות במדינת ישראל ולזהות היהודית של המדינה", נמסר מהסיעה.

בתוך כך, יו"ר ש"ס דרעי מינה צוות שרים בו חברים השרים יעקב מרגי, מיכאל מלכיאלי, חיים ביטון ומשה ארבל שיבחן כיצד להמשיך ולקדם את החוק החשוב תוך הסכמות רחבות עם כלל הגורמים.

איתמר בן גביר ראש הממשלה נתניהו הדלפות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד