כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
הרבה מושבים

מכירה מיוחדת ב-UMI: יוצעו מספר הנחות והטבות

המבצע של UMI כולל גם רכבים שיש להם רלוונטיות גבוהה למי שצריך הרבה מושבים: במבצע אפשר למצוא את ה-SUV הגדול של שברולט הטראוורס, בגרסת LT 2X4 במחיר של 277,990 שקל, לעומת מחיר מחירון מלא של 314,990 שקל

מכירה מיוחדת ב-UMI: יוצעו מספר הנחות והטבות
גם שברולט טראוורס הגדול בימי המכירות של שברולט צילום: רוני נאק

UMI יבואנית שברולט וקדילאק יוצאת במבצע מכירות לדגמי החברות. המבצע יתקיים מ-23 לחודש זה עד ה-30 לחודש זה ובמסגרתו יוצעו מספר הנחות והטבות שגובהן מגיע בחלק מהמקרים לעשרות אלפי שקלים. בחלק מהמקרים המכוניות שהיבואנית מציעה הן מכוניות יד ראשונה אפס קילומטר, כלומר מכוניות שהיא רשמה כבר לתנועה בכביש וכעת מוצעות בהוזלה, אבל הקונה צריך לדעת שהוא היד השניה על המכונית.

מבדיקת טבלת ההנחות של היבואנית אנו מגלים מספר דגמים של שברולט טריילבלייזר, רכב הכביש-שטח של היצרנית האמריקאית שמוצעים במבצעי מכירות יד ראשונה אפס קילומטר. הטרייל בלייזר מוצע תמורת 135,900 שקלים, מחיר שמשקף הנחה של עשרת אלפים שקלים ביחס למחיר המחירון, אבל כאמור צריך לקחת בחשבון שהרכב חדש בניילון, אבל הרוכש אינו היד הראשונה. למי שרוצה טריילבלייזר שאינו יד ראשונה אפס קילומטר, הדגם מוצע ברמת גימור LS תמורת כ-137 אלף שקלים, מחיר שמשקף הנחה של כ-8,000 שקלים ביחס למחיר המחירון הרשמי שהוא 145,990 שקלים.

המבצע של UMI כולל גם רכבים שיש להם רלוונטיות גבוהה למי שצריך הרבה מושבים: במבצע אפשר למצוא את ה-SUV הגדול של שברולט הטראוורס, בגרסת LT 2X4 במחיר של 277,990 שקל, לעומת מחיר מחירון מלא של 314,990 שקל. הטראוורס באותה גרסה, כלומר LT 2X4 מצוי גם במבצעי יד ראשונה אפס קילומטרים – ושם הוא עולה 267,990 שקלים, כלומר חיסכון של עשרת אלפים שקלים ביחס לטראוורס שאינו יד ראשונה אפס קילומטר. גם כאן חשוב להזכיר שאנו מדברים על רכב עם שמונה מקומות.

לצד הטראוורס מוצעים עוד רכבים מרובי מקומות: טראוורס אר אס עם שבעה מושבים מוצע תמורת 327,990 שקלים במקום 364,990 שקלים.

שברולט קדילאק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד