ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
"לקחת אחריות"

סגן השר בתמיכה במאבק עובדי 'הדסה'

סגן השר אורי מקלב בסיור ובמפגש עם הנהלת ועובדי 'הדסה' הנאבקים מול האוצר על הסכמי השכר: "על המדינה לקחת אחריות על הסכמי השכר שנחתמו עם העובדים"

סגן השר בתמיכה במאבק עובדי 'הדסה'
סגן השר מקלב בהדסה צילום: באדיבות המצלם

ברקע המשבר בבתי החולים הדסה וההחלטה שלא לסבסד את הסכמי העבודה שנחתמו מול העובדים הגיע  סגן השר אורי מקלב לביקור חיזוק ותמיכה בהנהלת הדסה ובארגוני העובדים בבתי החולים הדסה.

בביקור נועד סגה"ש מקלב עם הנהלת הדסה ויו"ר מועצת העובדים ושמע מהם את הקשיים איתם מתמודד בית החולים בימים אלו זאת לצד פעילות ענפה בכל הקשור לטיפול הרפואי לחולים במקום. 

סגן השר אורי מקלב אמר:  "צריך לקחת אחריות על הסכמי השכר שנחתמו עם העובדים״ הדסה זכאית לשיפוי ולסבסוד ״דין עובד הדסה כדין עבוד בית חולים אחר״.

באדיבות המצלםסגן השר מקלב בהדסהצילום: באדיבות המצלם

דליה איציק, יו״ר דירקטוריון הדסה בירכה את סגן השר מקלב על הגעתו לתמיכה בימים גורליים אלו והבהירה כי מתנהל שיח בימים האחרונים במטרה להגיע לפתרון מוסכם מול הממשלה, הדסה ממתינה לבשורות״. 

פרופ׳ יורם וייס מנכ״ל הדסה אמר: ״בימים מאתגרים וקשים אלו במדינת ישראל ראוי יהיה שכל הגורמים כולל כולם נתעשת ניקח אחריות והמדינה תמלא את חלקה בהתחייבות כלפי בתי החולים שלנו, מי שחותם על הסכמים צריך לוודא שהם ישימים ויש להם כיסוי״.

אמנון ברוכיאן יו״ר מועצת העובדים בהדסה אמר: "הבהרנו שהדסה לא תיפול שנית ואנחנו ערוכים באופן שלא היינו בו מעולם להיאבק בגזירת הממשלה, אני קורא מכאן שוב ליו״ר תנועת ש״ס הרב אריה דרעי שהבטיח שהדסה לא תיפול שנית ולרב משה גפני יו"ר ועדת הכספים ולכל חברי הממשלה הנכבדים תמנעו את המשבר ויפה שעה אחת קודם״.

הדסה אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד