ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
צה"ל מגיב

מקומם ומרתיח: מחבלי הנוחב'ה התלוננו והחיילים נעצרו

שני חיילים נעצרו על ידי מצ"ח למשך שמונה ימים בעקבות תלונה שהגישו נגדם מחבלי חמאס - נוח'בה בגין התעללות | צה"ל: "מעצרם הוארך לאחר שנמצא כי התשתית הראייתית מקימה חשד סביר למעורבותם בעבירות"

מקומם ומרתיח: מחבלי הנוחב'ה התלוננו והחיילים נעצרו
מלחמת חרבות ברזל צילום: דובר צה"ל

סיפור שמרתיח מאוד את המילואימניקים שמובילים מחבלים מעזה לישראל. לפני שמונה ימים עצרה מצ״ח (המשטרה הצבאית) שני לוחמי מילואים שהובילו מחבלי חמאס ונוחב'ה למתקן הכליאה בשדה תימן בחשד שהתעללו בהם.

העיתונאי יוסי אלי מפרסם ב'חדשות 13' כי מה שמדהים בסיפור הזה הוא שאין שום תיעוד של האירוע וכי המעצר בוצע אך ורק על בסיס תלונות של מחבלים, חלקם גם מהמסוכנים ביותר שהוחזקו אי פעם בישראל. ‏

הראייה לכך היא העובדה שהשניים משוחררים היום ממעצר בלי שום תנאים. כלומר, שני מילואימניקים היו במעצר מיותר לחלוטין, על בסיס תלונה של מחבלי נוח'בה שרצחו, טבחו וביצעו פשעים נגד האנושות.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה ל'חדשות 13': "בהוראת הפרקליטות הצבאית, פתחה מצ"ח בחקירה בְּעניינם של שני חיילים בשירות מילואים, בחשד לְהתעללות בנסיבות מחמירות בעצורים שהיו באחריותם, במהלך הובלתם למתקן הכליאה בשדה תימן. החיילים נעצרו עם פתיחת החקירה. מעצרם הוארך לאחר שנמצא כי התשתית הראייתית מקימה חשד סביר למעורבותם בעבירות".

מחבלי נוחבה מחבלי חמאס מלחמת חרבות ברזל שדה תימן התעללות בעצורים מצ"ח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד