חברת החשמל בשולחן עגול עם ראשי הרשויות החרדיות
מוכנות לשעת חירום, פתיחת שנה"ל, עומסים בערבי שבתות ואכלוס שכונות חדשות • מנכ"ל חברת החשמל והנהלת החברה קיימו שולחן עגול עם ראשי רשויות חרדיות
מפגש מיוחד התקיים השבוע (שלישי) במשרדי הנהלת חברת החשמל בהשתתפות יו"ר הדירקטוריון דורון ארבלי, מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר, חברי הדירקטוריון הרב אברהם מנלה ועינב חשאי, מנהלי המחוזות והאגפים אשר אירחו את ראשי הרשויות החרדיות למפגש מקצועי ומקיף בתחומי הממשק השונים בין חברת החשמל לרשויות העירוניות.
במהלך הדיון סקר מנכ"ל חברת החשמל את פעילות החברה בימות השגרה לצד היערכות ומוכנות לשעת חירום, הכנה לקראת פתיחת שנת הלימודים, עומסי חשמל בערבי שבת וחג ועל העמקת הקשר בין החברה לרשויות והעומדים בראשם. במפגש נטלו חלק ראשי הערים בני ברק, מודיעין עילית, בית שמש, צפת, ביתר עילית, עמנואל, רכסים, כפר חב"ד וקרית יערים.
בין הדברים ציין שפיגלר כי חברת החשמל מינתה פרויקטור שתפקידו לוודא פתיחת שנת לימודים חלקה, במטרה שכל מוסד שעומד בתקנים הבטיחותיים יקבל חיבור לחשמל באופן מיידי וללא עיכובים מיותרים.
ראשי הרשויות העלו את נושא הישנות המקרים של הפסקות חשמל בשעות העומס, בערבי שבת וחג. שרלי שריקי מנהל מרחב נגב וירושלים הסביר כי התקלות נובעות כתוצאה מריבוי חיבורים פיראטיים שלא מוכרים לחברת החשמל, ובשעות העומס עלול להיגרם שריפת נתיכים ובעקבותיהם נפילות חשמל.
במענה לדברי ראש עיריית בית שמש, שמואל גרינברג, ענה מנהל מרחב ירושלים שרלי שריקי כי חברת החשמל הוסיפה 58 שנאים ב-24 החודשים האחרונים, היקף תוספת חסר תקדים מה שטרם אירע בערים נוספות. כמו כן, אמר שריקי, כי בשבועות הקרובים תוסיף החברה שלושה שנאים נוספים בעקבות הפסקות חשמל שהיו בסוף השבוע האחרון, מה שיצמצם וככל הנראה אף ימנע אירועים דומים.
כמו כן התייחסו בכירי החברה לנושאי הטמנת קווי חשמל, היערכות לשעת חירום בתגבור צוותים בפריסה ארצית וכן על שילוב הנדסאים חרדיים בחברת החשמל.
ראש עיריית צפת יוסי קקון ביקש את התייחסות חברת החשמל להיערכות לשעת חירום, וקיבל מענה מפורט ממנכ"ל החברה מאיר שפיגלר על כוננות החברה וכוח האדם מסביב לשעון באזורי הצפון שערוכים לתת מענה לכל תרחיש בצורה מהירה ובטוחה.
מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, סיכם: "אני מודה לחבריי ראשי הרשויות החרדיות שהגיעו אלינו למפגש החשוב הזה. כשיטת עבודה אנו קשובים ואפילו שמחים לקבל ביקורת, להבין מקרוב אתגרים וצרכים שעולים מהשטח ובכל שלב לשפר את השירות ולהתקדם בכל הפרמטרים. אתגרים רבים לפנינו ואני בטוח ששיתוף הפעולה הזה יביא בשורות ותוצאות לטובת כלל הציבור".
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות