ח' תשרי התשפ"ה
10.10.2024
"הלקחים המרכזיים"

דור העתיד של המטכ"ל ייבנה בעוטף: "הפיקוד הבכיר היה כבול בקונספציה"

מכינה קדם צבאית תוקם במושב תקומה שבעוטף עזה: "אחד הלקחים המרכזיים מהמלחמה הוא שהפיקוד הבכיר היה כבול בקונספציה, והמטכ"ל התאפיין באחידות מחשבתית"

דור העתיד של המטכ"ל ייבנה בעוטף: "הפיקוד הבכיר היה כבול בקונספציה"
כוחות צה"ל ביו"ש צילום: דובר צה"ל

תנועת הביטחוניסטים הודיעה על הקמת מכינת 'תקומה' במושב תקומה שבעוטף עזה, במטרה לבנות חוסן ומנהיגות בקרב צעירים העתידים לשרת בצה"ל. המכינה, שתמנה 40 חניכים דתיים וחילוניים, הציבה לעצמה כמטרה "לבנות את דור העתיד של המטכ"ל".

מכינת "תקומה" שתוקם במושב תקומה שבעוטף עזה, תעניק לתלמידיה כלים לחשיבה רחבה ועמוקה, עצמאית וצוותית ועוד. 

יו"ר הביטחוניסטים תא"ל במיל' אמיר אביבי אומר כי "אחד הלקחים המרכזיים מהמלחמה הנוכחית הוא שהפיקוד הבכיר של צה"ל היה כבול בקונספציה והמטכ"ל התאפיין באחידות מחשבתית. ולכן כדי להבטיח את ביטחון ישראל לדורות קדימה, חייבים להאיץ בכמות ובאיכות את בניית החוסן בקרב צעירים וצעירות העתידים לשרת ביחידות הלוחמות בצה"ל". 

"במסגרת זו תוקם מכינה קדם צבאית במושב תקומה שבעוטף, אשר תמנה 40 צעירים, דתיים וחילוניים כאחד. המכינה תבנה את החוסן שלהם, תטמיע בהם ערכי ציונות ומנהיגות, כדי שייקחו איתם את הערכים האלה להמשך החיים ובסופו של דבר ירכיבו את המטכ"ל הבא וההנהגה של מדינת ישראל. החניכים יעברו כושר קרבי, יתנדבו בחקלאות המקומית, בשמירה קהילתית, ויסייעו למרכזי הלימוד של התושבים".

מכינה צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}