ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
איים על חייו

ביקש סיגריה מהעובד החרדי - וניפץ בקבוק זכוכית על ראשו | תיעוד

התמהמה במתן סיגריה לעובד שעמו, והותקף באלימות שכללה ניפוץ בקבוק זכוכית על ראשו. הנאשם נעצר על ידי בלשי מחוז ירושלים, והיום הגישה נגדו התביעה המשטרתית כתב אישום לבית המשפט

ביקש סיגריה מהעובד החרדי - וניפץ בקבוק זכוכית על ראשו | תיעוד
רגע התקיפה צילום: דוברות המשטרה

לפני כשבוע בשעות אחה"צ, התקבל דיווח במשטרה על מקרה אלימות בעיר בית שמש, ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת בית שמש ממחוז ירושלים.

שוטרי הסיור שהגיעו למקום, איתרו את אביו של הקורבן שמסר להם פרטים ראשוניים שמהם עלה, כי בנו הותקף בתוך בית העסק שבו עובד על ידי עמיתו למקום העבודה. כמו כן, הקורבן פונה מהמקום לטיפול רפואי כשמצבו הוגדר קל.

רגע התקיפה צילום: דוברות המשטרה

בתוך כך, החלה המשטרה בחקירה במסגרתה נאספו ממצאים שאותרו בסריקה בתוך בית העסק. ממצאים אלו הועברו לבדיקת מז"פ. 

מחקירת המקרה במשטרה ועל פי עובדות כתב האישום, עולה כי בין השניים55 התגלע ויכוח לאחר שהנאשם ביקש סיגריה מהקורבן ונענה להמתין מספר דקות. במהלך הוויכוח, הותקף הקורבן על ידי הנאשם שעבד עמו, בתחילה באגרופים ולאחר מכן הוא נטל בקבוק זכוכית לידיו והטיח בעוצמה בראשו של הקורבן. 

בשל מעשיו של הנאשם ומחשש לחייו, נמלט הקורבן אל חדר השירותים במקום, תוך שהנאשם ממשיך ומאיים - "אם אתה תזמין משטרה, אני בא אליך הביתה ודוקר אותך ואת אמא שלך". כתוצאה ממעשיו האלימים, נגרמו לקורבן חבלות בראשו ובפניו, שכאמור הצריכו טיפול רפואי. 

במהלך סריקות משטרתיות אחר הנאשם (20, בית שמש), הוא אותר בתוך זמן קצר על ידי בלשי המשטרה, לאחר שניסה להתחזות לאדם בשם אחר ללא הועיל. הנאשם הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בבית שמש.

מעצרו של הנאשם הוארך במהלך ימי החקירה לבקשת המשטרה בבית המשפט. היום לאחר שהושלמה מלאכת החקירה בתחנת בית שמש, הגישה יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים את כתב האישום נגדו לבית המשפט בגין עבירות איומים ותקיפה הגורמת חבלה.

משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד אלימות ובריונות מכל סוג שהיא. המשטרה תעצור את אותם החשודים האלימים במטרה למצות עמם את הדין.

תקיפה בית שמש כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד