ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
לאחר תקופת קיפאון

תוכנית דירה בהנחה חוזרת לבית שמש: באיזו שכונה תוכלו לזכות?

לאחר מספר שנים של קיפאון בהגרלות דירה בהנחה בעיר בית שמש, כ-2,200 יח"ד בעיר עתידות לצאת בהגרלה הבאה של דירה בהנחה | מדובר בשכונת ה'2 בה עתיד להיבנות כ-4,500 יחידות דיור חדשות

תוכנית דירה בהנחה חוזרת לבית שמש: באיזו שכונה תוכלו לזכות?
רמת בית שמש צילום: יעקב רובינשטיין

לאחר מספר שנים של קיפאון בהגרלות דירה בהנחה בעיר בית שמש, כ-2,200 יח"ד בעיר עתידות לצאת בהגרלה הבאה של דירה בהנחה.

במשרד השיכון סיכמו בסיפוק את הצלחת השיווק עם פרסום היזמים הזוכים וציינו כי בשכונה החדשה ה׳ 2 ייבנו כ-4,500 יחידות דיור חדשות, מתוכן שווקו כעת בהצלחה כ-3,000 יח"ד בתכנון המותאם לאוכלוסיה בעלת צביון דתי חרדי, כשמתוכן כ-2,200 יח"ד עתידות להתפרסם כאמור במסגרת תוכנית דירה בהנחה בקרוב. 

כזכור בחודש שעבר נפתחה ההרשמה להגרלת "דירה בהנחה" במסגרתה יוגרלו 4,633 יחידות דיור ב-19 יישובים ברחבי הארץ בהם: מגדל העמק, בני עייש, אלעד, ראשון לציון, דימונה, קריית גת אכסאל, אפרתה, בת ים, דיר אל-אסד צור הדסה ועוד.

סגירת ההרשמה להגרלה ביום שני ה- 8.7.24, ב' בתמוז התשפ"ד.

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף אמר: ״העיר בית שמש צומחת ומתפתחת בקצב מהיר הודות לביקוש הגובר בקרב זוגות צעירים ומשפרי דיור לעבור ולהתגורר בעיר מבוססת ואיכותית. 

פעלנו על מנת לאפשר לבעלי זכאות להתמודד ולזכות בדירות חדשות במחירים אטרקטיביים על מנת להמשיך את פעילות המשרד במאבק לפתרון מצוקת הדיור ויוקר המחיה. הצלחת השיווק עם 80 אחוז מיחידות הדיור במסגרת תוכנית דירה בהנחה, הינה נקודת מפנה ועצירת הקיפאון לאפשרות של דיור מוזל - שאפיין את העיר בשנים האחרונות. 

אני מבקש להודות לראש העיר, הרב שמואל גרינברג, על שיתוף הפעולה ונכונותו לפעול לקידום ההיתרים הנדרשים להאצת הבניה לטובת תושבי העיר״.

בית שמש דירות יחידות דיור בנייה דירה בהנחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד