כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
מחלישים

חמאס מהדהד את המחאות בישראל: "ממשלת החורבן איבדה את אמון העם"

בערוצים של ארגוני הטרור מהדהדים תיעודים מהמחאות, המדורות והמהומות אמש בירושלים, מחוץ לכנסת ולמעון ראש הממשלה ומתעודדים מכך

חמאס מהדהד את המחאות בישראל: "ממשלת החורבן איבדה את אמון העם"
מחאות השמאל בירושלים צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אלפי מפגיני השמאל שממשיכים ומחריפים את המחאות לשם הפלת הממשלה תוך כדי הלחימה, מרתיחים את הרוב השפוי בישראל שמבין כי התמונות הללו מעודדות את אויבנו להתבצר ולהקשיח את דרישותיהם מתוך אמונה שהממשלה תכף תיפול וישיגו עוד מטרה שהציבו לעצמם במלחמה. ולא זו בלבד, גם האנרכיה והפרת הסדר הציבורי במדינה ככל העולה על רוחם.

ולא זו בלבד, העצורים משתחררים כעבור שעות, לרוב ללא תנאים מגבילים, 7 כתבי אישום בלבד הוגשו מאז תחילת המחאות בינואר 2023.

כתב 'כאן', עומרי חיים פרסם כי "ערוצי חמאס, חזבאללה, הג'יהאד האסלאמי, אלג'זירה הקטרי ועוד מפיצים הלילה להמוני עוקביהם תיעודים מ"הפגנת המתנחלים בירושלים הכבושה בדרישה להפלת הממשלה". בנוסף, כאן למטה בציוץ עמוד חדשות ירדני אנטי ישראלי (בלשון המעטה) עם למעלה ממיליון עוקבים בתיעוד שהפיץ גם הוא משם."

צילום מסךארגוני הטרור מעודדים מהמחאותצילום: צילום מסך

עוד הוסיף חיים: "ממשלת החורבן איבדה את אמון העם", ציטטו באלג'זירה מסר מהמחאות וכתבו: "אלפי ישראלים מפגינים בירושלים ודורשים את הפסקת המלחמה, הפלת הממשלה ובחירות מוקדמות".

מוקדם יותר אמש, אמר בכיר השב"כ לשעבר, שלום בן חנן באולפן 'ערוץ 12': "אי אפשר יהיה להתעלם מהעובדה שהסיפור הזה מסייע לאוייבים שלנו ונותן להם רוח גבית, יושב יחיא סינוואר ואומר אני מעודד מאוד, החברה הישראלית מפורקת מבפנים…".

איש התקשורת שמעון ריקלין, מגיש 'ערוץ 14', הגיב למראות מירושלים וכתב: "תשעה מ-12 ההרוגים האחרונים בעזה הם מהמגזר של הציונות הדתית. אותו מגזר שהמתפרעים בירושלים ושולחיהם קוראים לו קנאי ומשיחי. במקום לשבת בבית ולסתום על כך שהם לא בחזית הם מפריעים למלחמה מעלים את המורל של חמאס וסינוואר ומעזים בכלל לדבר. איזה גועל נפש".

 

חמאס הג'יהאד האסלאמי חיזבאללה מחאות השמאל מלחמת חרבות ברזל מפגיני שמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד