כ' סיון התשפ"ד
26.06.2024
זכתה בהרבה פרסים

מה עושה את יונדאי איוניק 5 לטובה כל כך?

יש הרבה מכוניות חשמליות אבל אין מכונית חשמלית אחת שזכתה בכל כך הרבה פרסים ותארים כמו יונדאי איוניק 5 – גלו את היתרונות של הרכב החשמלי המשפחתי הטוב בישראל

מה עושה את יונדאי איוניק 5 לטובה כל כך?
איוניק 5 צילום: יח"צ

יונדאי איוניק 5 היא מכונית חשמלית מרשימה ומתקדמת. מכונית שזכתה בהכרה בינלאומית ואף סומנה כטובה מסוגה בתחרויות רבות ברחבי העולם. אפילו תואר "מכונית השנה העולמית" מתנוסס על המדפים עמוסי התעודות שלה. זו מכונית חשמלית המציעה מגוון רחב של יתרונות שהופכים אותה לבחירה מצוינת עבור נהגים המחפשים רכב חשמלי משפחתי בעל אופי של SUV ועם ביצועים גבוהים, טכנולוגיה מתקדמת ונוחות מרבית. הנה כמה מהיתרונות המרכזיים של יונדאי איוניק 5.

רוצים לדעת עוד על האיוניק 5 החדשה? לחצו כאן>>>

עיצוב חדשני

יונדאי איוניק 5 מתאפיינת בעיצוב חדשני ומודרני, השואב השראה ממכוניות עתידניות וקונספטואליות וגם מהמורשת ארוכת השנים של יונדאי כיצרנית רכב. העיצוב החיצוני של הרכב כולל חיבור זורם בין קווים נקיים וזוויות חדות, עם תאורה מתקדמת בטכנולוגיית LED המעניקה לרכב מראה ייחודי ויוקרתי. מבט מקרוב יגלה מאות פיקסלים זעירים היוצרים את יחידות התאורה המיוחדות. העיצוב גם מסתיר את העובדה שמדובר ברכב בעל בסיס גלגלים עצום של 300 מ"מ ויש לזה משמעות רבה מאוד במרחב הפנים הגדול שמתקבל. פנים הרכב מעוצב בצורה חכמה ונוחה, עם שימוש בחומרים איכותיים, חלקם ממוחזרים ובסידור המאפשר ניצול מרבי של המרחב הפנימי. בפנים תמצאו פריטי אבזור ייחודיים כמו מושבים קדמיים שבחלק מהגרסאות ניתן להטות לאחור. בנוסף תמצאו גם קונסולה מרכזית שנעה וניתן לקבוע את מיקומה לפנים או לאחור (בהתאם לגרסה).

יח"צעיצוב פנים חדשני צילום: יח"צ

ביצועים מרשימים

יונדאי איוניק 5 מצוידת במנועים חשמליים רבי עוצמה המספקים ביצועים גבוהים ונהיגה חלקה ושקטה. בהיצע גרסאות עם מנוע יחיד המפיק 217 כ"ס ו-35.7 קג"מ או כפול מנועים והנעה לכל הגלגלים עם תפוקה של 305 כ"ס ו-61.7 קג"מ. המנועים החשמליים מציעים תאוצה מרשימה, ומסוגלים להביא את הרכב למהירות של 100 קמ"ש תוך 5.2 שניות בדגמים המתקדמים. בנוסף, מערכת ההנעה החשמלית מאפשרת נהיגה חלקה ושקטה, עם אפס פליטת מזהמים וצריכת דלק אפסית.

תחזוקה נמוכה

רכב חשמלי כמו יונדאי איוניק 5 מצריך פחות תחזוקה לעומת רכב עם מנוע בנזין או דיזל. אין צורך בהחלפת שמן, מסנני אוויר או מצתים, והבלמים נשחקים פחות בזכות מערכת הבלימה הרגנרטיבית (טווח הנסיעה וצריכת החשמל בפועל מושפעים, בין היתר, גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב, ממאפייני הנהיגה ומקיבולת ובלאי הסוללה, ועל כן הם יכולים להיות שונים בהשוואה לנתוני המעבדה). מערכת זו, מאחזרת את התנע של הרכב בעת האטה כדי להמיר אותו לחשמל שניתן לאגור בסוללה ולנצל בהמשך להנעה. כך למשל במורד הארוך מירושלים לשפלה, לא רק שצריכת הזרם תהיה נמוכה אלא שאפילו יתווספו ק"מ לטווח הנסיעה. נסו זאת! כל אלו תורמים לחיסכון בעלויות התחזוקה השוטפת.

טווח נסיעה ארוך

אחד היתרונות הגדולים של יונדאי איוניק 5 הוא הטווח הארוך של הנסיעה על חשמל. טווח המתקבל בזכות הסוללות המתקדמות של הרכב מאפשרות טווח נסיעה של עד 451 ק"מ (טווח הנסיעה וצריכת החשמל בפועל מושפעים, בין היתר, גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב, ממאפייני הנהיגה ומקיבולת ובלאי הסוללה, ועל כן הם יכולים להיות שונים בהשוואה לנתוני המעבדה). זה נותן שימושיות המאפשרת לנהגים לנסוע למרחקים ארוכים ללא צורך בטעינה תכופה. בנוסף, הרכב תומך בטעינה מהירה, זאת בזכות פלטפורמה חשמלית חדשנית הפועלת על 800 וולט. זהו מתח גבוה מהמקובל בתעשייה ומאפשר להטעין את הסוללה בפרק זמן קצר ולנצל את ההספק של עמדות הטעינה האולטרה-מהירות החזקות ביותר שיש בישראל. כמובן שיש לזכור כי הספק הטעינה נקבע נקודתית ברגע חיבור הרכב לעמדת הטעינה ונתון לשינויים שנועדו לשמור על תקינות הסוללה.

טכנולוגיה מתקדמת

יונדאי איוניק 5 מצוידת במגוון רחב של טכנולוגיות מתקדמות, הכוללות מערכות בטיחות אקטיביות, מערכות עזר לנהיגה אוטונומית ומערכת מולטימדיה מתקדמת. מערכות הבטיחות כוללות זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב ובלימת חירום אוטונומית. זאת לצד שורה ארוכה של מערכות נוספות שניתן למצא במפרט המלא של היצרן כולל עוגני ISOFIX  למושבי בטיחות לילדים, התראה על פתיחת דלת וכמובן 7 כריות אוויר וציונים מירביים במבחני ריסוק אובייקטיביים.

צרו קשר עם מי שאתם רוצים מתי שאתם רוצים מערכת המולטימדיה משלבת שני מסכי 12.25 אינץ' גדולים ותומכת בקישוריות מתקדמת כמו Apple CarPlay ו-Android Auto (אפשרות החיבור לממשקים תלויה ביצרני מכשיר הטלפון הנייד וייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר אינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם). בהתאם לגרסה יש גם משטח טעינה אלחוטי (למכשירים תומכים בטכנולוגיה לפי תקן טעינה qi) וכמובן קישוריות בלוטות'

נוחות ושימושיות

פנים הרכב של האיוניק 5 מעוצב בצורה חכמה ונוחה, עם מושבים מרווחים ותא מטען גדול המספקים נוחות מרבית לנהג ולנוסעים. כיאה לרכב פנאי-שטח מתקדם ומודרני. בהתאם לחבילת האבזור תמצאו כי המושבים הקדמיים כוללים פונקציות חימום וקירור (בחלק מהגרסאות), והמרחב הפנימי מתוכנן כך שניתן להגדיל את תא המטען על ידי קיפול המושבים האחוריים. בנוסף, הרכב מצויד במגוון תאי אחסון שימושיים המאפשרים שמירה על סדר וארגון.

קיימות וסביבה

יונדאי איוניק 5 היא רכב חשמלי המתקדם במיוחד בתחום הקיימות והסביבה. מעבר להיותו רכב ללא פליטות מזהמים, יונדאי היצרנית משתמשת בחומרים ממוחזרים ואקולוגיים בעיצוב הפנים של הרכב, כגון פלסטיק ממוחזר ובדים ממוחזרים. בנוסף, תהליך הייצור של הרכב מתבצע בצורה יעילה ואקולוגית, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות וסביבה. אפילו שבעת גווני הצבע המיוחדים מבוססי מים ולא כימיקלים מסוכנים.

חוויית נהיגה מעולה

ללא תיבת הילוכים מסורבלת, מצמדים שיש להפריד או לשלב ומנוע מרעיש שצריך בדיוק את הסל"ד שלו כדי לספק כוח ויעילות, הרכב החשמלי מספק חווית נהיגה עתידנית ממש. זאת, בזכות השילוב של ביצועים מחודדים, טכנולוגיה מתקדמת בממדים של קישוריות, מערכות סיוע לנהג ובטיחות אקטיבית. כל זה עטוף בנוחות מרבית ויוצרים יונדאי איוניק 5 שמציעה חוויית נהיגה מעולה. הרכב מגיב בחדות (תלוי בבורר מצבי הנהיגה והרגל על דוושת ההאצה) ובדיוק כירורגי להנחיות הנהג, ומאפשר נהיגה בטוחה ומהנה בכל תנאי הדרך.

לסיכום, יונדאי איוניק 5 אינה דבר נשגב ומרוחק. להיפך! בזכות שורה ארוכה של מסלולי רכישה ובהם מימון וחבילות ליסינג פרטי מקיפות – אקסטרה-ליס (המימון מוצע על ידי כלמוביל פתרונות מימון לרכב בע"מ (מ. רישיון 54683) וכפוף לאישורה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. הכל בכפוף למסמכי ההתקשרות של העסקה). ניתן בעזרת מקדמה נמוכה ותשלומים חודשיים קבועים (שאתם קובעים את שיעורם) להנות לא רק מיונדאי איוניק 5 חשמלית חדשה אלא גם לכלול את הטיפולים, הביטוח והטבות רבות נוספות.


רוצים לדעת עוד על האיוניק 5 החדשה? לחצו כאן>>>

איוניק 5 חשמלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד