הונגצ'י: הכירו את השם החדש בענף רכבי היוקרה
המהפכה החשמלית לא פסחה על קבוצת מותגי היוקרה – עתה מגיע מתמודד חדש מסין הונגצ'י EHS-9 שמערער את המוסכמות של העולם הישן
- רוני נאק | מקודם
- ז' סיון התשפ"ד
הונגצ'י EHS-9 - לקבוצת מותגי היוקרה המצומצמת יש כמה "קודים" חשובים שכל אחד מהדגמים שיש בה חייב לעמוד בהם: אפקט הגעה מרשים, חבילות אבזור קצה עם חומרי גלם משובחים, עושר פיצ'רים וביצוע מוקפד וגם יכולת דינאמית המשנה את היחס שבין זמן למרחק באמצעות יכולת לעשות זאת במהירות לא-טבעית. וגם אם למותג מסוים יש את כל התנאים המקדימים האלה, עדיין חסר לו הדבר האחד החשוב ביותר – הסיפור.
ליצירת קשר לרכישה וייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>
FAW
הכירו את FAW הסינית, ראשי תיבות של First Automobile Works – בתרגום פשוט "מפעלי הרכב הראשונים". שם תכליתי ולקוני למדי למפעל הראשון בסין לייצר כלי רכב שנוסד בשנת 1953 כחלק מתכנית החומש הראשונה של היוזמה הכלכלית שהנחה הממשל הסיני. ככלי לסיוע בפיתוח הכלכלי של מדינה שהייתה אז בעיקרה חקלאית, הכלי הראשון שיוצר בסין היה משאית קלה על בסיס טכנולוגיות.
המעבר ליצור ממשאיות בלבד למכוניות נוסעים היה מהיר למדי וכבר ב-1958 הופיעו רכבי הונגצ'י הראשונים – מתחילת הדרך כרכבי שרד לשימושים של בכירי המפלגה. אולם ברבות השנים דגמי הונגצ'י השונים זכו לשימוש נרחב יותר.
עם הפתיחה למערב ושיתופי הפעולה עם יצרניות מערביות, סמל הונגצ'י הוצב על חרטומן של דגמים שהתבססו על אאודי 100, על לינקולן טאון קאר ואף טויוטה קראון. אבל הצמיחה המהירה של הונגצ'י כמותג חלה בשש השנים האחרונות עם זינוק מ-33 אלף יחידות ב-2018 למעל 300 אלף יחידות ב-2021. זה היה אפשרי, לא מעט בזכות הצמיחה הכלכלית הגדולה בסין ובעיקר בזכות ההשקה של דגמים חדשים בעלי הנעה חשמלית.
יוקרה מחשמלת
קבלו את הונגצ'י E-HS9, רכב שרד-פאר חשמלי מלא הראוי לנציג ממשל רשמי או כל אדם שחשוב לו לשדר עוצמה. האורך הכללי הוא כ-520 ס"מ והעיצוב הוא חיבור מרתק בין צללית של רכב פנאי שטח לחזית של רכב שרד אירופאי מהדור ההוא של ה"OLD MONEY". הרוחב הוא קצת יותר מ-2 מטרים ובסיס הגלגלים ארוך מאד ועוד עם 311 ס"מ.
לא רק הממדים יוצרים את אפקט ההגה גם פנסי LED נוצצים, חישוקי גלגל 21/22 מרהיבים, מסילות גג כסופות ושמשות פרטיות כהות מאחור. אפילו קיימת גרסה דו-גוונים – two tone – שאי אפשר להוריד ממנה את העיניים.
עם צמד מנועים חשמליים היוצרים את התפוקה של אותם מנועים עתירי נפח של פעם – עד 551 כ"ס – אבל עם אפס רעש או פליטת מזהמים. צריך לחוות את זה כדי להבין.
בפנים ממשיך מצעד הפאר בגאון. יש אופציה ל-6 או 7 מושבים עם ריפודי אלקנטרה או עור נאפה רכים ונעימים בשורות הראשונה והשנייה. בהתאם לחבילת האבזור יש הזזה חשמלית, זיכרון, חימום/אוורור ואפילו עיסוי.
כיאה לבכיר בממשל, מושב הקפטן בשורה השנייה הוא המושב המרווח ביותר שברכב, ממש ניתן ליישר רגליים כשיושבים בו ולהנות מהעובדה שמישהו אחר עושה את מלאכת הנהיגה. אבל גם הנהג נהנה – מאד. יש לו תא נהג דיגיטלי מלא עם 3 מסכים והחל מרמת גימור אקסלוסיב מסך רביעי עבור הנוסע שיושב ליד הנהג. השמשות מבודדות מחום, קרינת השמש ורעשי הסביבה - הכל כדי ליצור חווית נסיעה הכי נעימה שרק ניתן. בחלק מרמות הגימור, קיימים מתלי האוויר המבודדים את שיבושי הדרך ואף מאפשרים שינוי גובה כדי לעבור – אם צריך – בדרך עפר ובכך מניעימים את הנסיעה אף יותר.
אפשר לבחור בין שלוש סוללות: 84 קוט"ש, 99 קוט"ש או 120 קוט"ש. בהתאם לגודל הסוללה וחבילת האבזור ניתן לנסוע בין 380 ל-515 קילומטרים WLTP בין טעינות בהתאם לרמת הגימור. לכשיגיע לעמדת טעינה אפשר להנות מטעינה אולטרה מהירה בהספק של עד 108 קילו-וואט, או מטעינה רגועה ואיטית בחניה הפרטית של 11 קילו-וואט מעמדת טעינה ביתית. בטעינה מהירה זה יקח מינימום בין 25 ל-40 דק' לטעון מ-20% ו-80% בכפוף לגודל הסוללה - בדיוק הזמן הנדרש לפגישה עדכון מהירה ואפשר להמשיך ליעד הבא – בסטייל מלא.
הונגצ'י EHS-9 מערער את המוסכמות. במשקל עצמי של 2.7 טונות (לגרסה עם סוללת 120 קוט"ש) הייתם מצפים להתנהגות גמלונית. ההיפך הוא הנכון כי נתון התאוצה הרשמי ל-100 קמ"ש הוא רק 4.9 שניות! אפילו גרסת פרימיום לה יש 435 כ"ס תגיע ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות. זה נתון הזוי לרכב שרד או בכלל לרכב בממדים ומשקל כזה. המשמעות היא שההונגצ'י מסוגל לכסות קילומטרים ארוכים במהירות ונוחות עילית באופן הבטיח כי תגיע ליעד רענן ומוכן לאתגר הבא שלך.
למרחב הפנים הגדול יתרון רב כשצריך לקחת 6 או 7 אנשים (כולל הנהג), ישנם עוגני ISOFIX למושבי בטיחות לילדים. גם כשכל המושבים ניצבים, נותר חלל שימושי בתא המטען. 255 ל' או 796 אם השורה השלישית מקופלת. עוד נספר על שקע כוח 220 וולט בשורה השניה, דלת תא מטען חשמלית, תאורת קריאה, תא כפפות עם נעילה על ידי קוד סודי, בקרת אקלים עם 4 אזורים.
סיכום
תבחרו רכב שרד, כל רכב שרד, בעל מפרט אבזור ויכולת דינאמית כמו של הונגצ'י EHS-9 ותתגלגלו לשורה התחתונה - המחיר - הונגצ'י נותן לכם את חווית השרד המלאה, בפרופיל גבוה, ואבזור קצה בטווח מחיר שבין 399 ל-499 אלפי שקלים.*
מימד המחיר מצטרף כאן להנעה החשמלית החזקה, הנקיה והזולה, לאיכות הביצוע והחבילה הטכנולוגית חסרת הפשרות וכמובן ל"סיפור" שהוא סוד הקסם שחובה שיהיה בכל מותג יוקרה. אז תשכחו מהעבר והתקדמו להונגצ'י – השם החדש לרכב יוקרה בישראל.
למדיניות הפרטיות לחצו כאן>>
*המחיר 399,000 ₪ מתייחס לדגם PREMIUM 7S צבע מרכב וגג שחור בלבד, מחיר ללא א.רישוי .
האבזור מתייחס לרמת הגימור הגבוהה EXCLUSIVE LR 6S מחיר ללא א.רישוי 499,000 ₪. נתוני הזיהום והצריכה הם על פי נתוני מעבדה של היצרן. הצריכה וטווח הנסיעה בפועל מושפע מגורמים שונים, בין היתר, ממהירות הנסיעה, אופי הנהיגה, מצב הצמיגים, שימוש באביזרים, תנאי הסביבה, קיבולת סוללת ההנעה בראשית הנסיעה, גיל הסוללה, ושימוש בהתקן טעינה תקין ויכולים אף להגיע לפער משמעותי לעומת נתוני המעבדה. קיבולת הסוללה מצטמצמת לאורך זמן ובכלל זה כתוצאה מאופן השימוש. קצב הטעינה בפועל תלוי גם בתשתיות של הנכס. התמונה להמחשה בלבד. הנתונים ניתנים כמידע כללי ואינם מהווים מידע מדוייק לצורך רכישה .טל"ח
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות