ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
יגבירו את הירי

חיזבאללה אחרי חיסול הבכיר: "המשוואה החל מהיום - משתנה"

אחרי חיסולו של עבדאללה אבו טאליב הודיע ארגון הטרור הלבנוני חיזבאללה כי יגביר את קצב הירי לעבר הצפון. בכיר חיזבאללה: "האויב עדיין לא למד מניסיון שהתנקשות במנהיגים מחלישה את ההתנגדות"

חיזבאללה אחרי חיסול הבכיר: "המשוואה החל מהיום - משתנה"
פעילי חיזבאללה בגבול צילום: רשתות ערביות

בחיזבאללה מתוסכלים לאחר שצה"ל תקף מפקדה של הארגון ממנה נוהלו התקיפות מדרום מזרח, וחיסל את מפקדה סמי טאלב עבדאללה. בארגון הטרור הלבנוני הביטחו להגביר את קצב הירי בעקבות כך, ואמרו כי המשוואה תשתנה. 

בהצהרה מטעמו הודיע חיזבאללה כי יגביר את קצב הירי. עוד קודם לכן איים לירות גם לעבר חיפה וחדרה. 

ראש המועצה המבצעת של חזבאללה האשם סאפי א-דין אמר כי "האויב עדיין לא למד מניסיון שהתנקשות במנהיגים מחלישה את ההתנגדות. אם המסר של האויב הוא לערער את נחישותנו לתמוך בעזה, אז הוא חייב לדעת שתגובתנו הבלתי נמנעת היא להגביר את הפעילות שלנו בכמות ובאיכות". 

כזכור, בתגובה לחיסול, שוגרו מטחים כבדים לעבר הגליל. אחת הרקטות פגעה פגיעה ישירה במבנה ביישוב סאסא. רקטות אחרות גרמו לשריפות באזוא בית ג'אן, ביער עין זיתים ובאזור עמיעד. לוחמי האש נאבקים בניסיון להשיג שליטה על השריפות.

במהלך השעות האחרונות השלימו מטוסי קרב תקיפות נוספות של מטרות חיזבאללה בדרום לבנון.  בין המטרות שהותקפו, מבנים צבאיים של חיזבאללה במרחב יעטר ומרכבא לצד תשתית טרור של הארגון במרחב תלוסה.

חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}