ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
8 חודשים אחרי

ההורים השכולים הגיעו לבסיס והתחלחלו: "בושה וחוסר כבוד"

הורי תצפיתניות שנרצחו במוצבים בעוטף עזה הגיעו לביקור וגילו לתדהמתם ערימות בגדים פזורים על הקרקע מבלי שמישהו אסף וניסה לחבר אותם למשפחות | ההורים הזועמים: "כל פריט יכול לנחם במעט את המשפחות"

ההורים השכולים הגיעו לבסיס והתחלחלו: "בושה וחוסר כבוד"
החפצים והבגדים פזורים בבסיס צילום: מתוך אתר כאן חדשות

קבוצה של הורי תצפיתניות שנרצחו, ביקרו ביום שישי במספר מוצבים בעוטף עזה על מנת לחזק את התצפיתניות שמשרתות בימים אלה. ההורים, עבורם זו לא הייתה הפעם הראשונה שם, עשו סיור במוצב נחל עוז ובמהלכו גילו ערימת ציוד ובגדים של חיילים שהייתה נטושה, תוך שהם מעלים השערה שייתכן ומדובר בין היתר בציוד של החיילות ששהו במוצב בזמן התקיפה הרצחנית ב-7 באוקטובר.

יגאל, אביה של התצפיתנית הדר כהן הי"ד שנרצחה במוצב נחל עוז, סיפר ל'כאן 11': "כשהגענו למוצב נחל עוז להדליק נר זיכרון במיגונית ובחמ"ל, עשינו סיור מסביב לבסיס והגענו למקום שלא גרים בו חיילים. נגלה לעיננו משהו שנראה כמו ציוד ובגדים של חיילים שהיו במקום וייתכן שחלקם או רובם נהרגו".

מתוך אתר כאן חדשותהחפצים והבגדים פזורים בבסיסצילום: מתוך אתר כאן חדשות

"כשאנחנו קיבלנו את הציוד של הדר לא היה כלום למעט תיק גדול וריק, פיג'מה, כרטיס אשראי, ושרשרת שהייתה עליה. כששאלתי איפה שאר הציוד נאמר לי שזה מה שמצאו", הוסיף האב השכול בכאב.

לדבריו, "לפי מה שראיתי ביום שישי, זה היה הגורל גם של הציוד של הדר ועוד בנות שלא קיבלו את הציוד שלהם. עשה לי רע, מראות של שואה. בושה וחוסר כבוד לציוד של חיילים, כל פריט יכול לנחם במעט את המשפחות", תקף האב.

מדובר צה"ל טרם נמסרה תגובה בנושא.

תצפיתניות מלחמת חרבות ברזל הורים שכולים משפחות שכולות נחל עוז בגדים מוצבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד