ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
משפחה עשירה למדי

נועה ארגמני חשפה את התנאים בשבי: "יש לך מזל שנפלת עלינו"

אב המשפחה שהחזיקה בנועה אמר לה שהיא "בורכה מאללה" ובגלל שהגיעה אליהם הסביר לה שתנאיה טובים יחסית. "יש לך מזל"

נועה ארגמני חשפה את התנאים בשבי: "יש לך מזל שנפלת עלינו"
החדר בו הוחזקה ארגמני צילום: צילום מסך

נועה ארגמני שחולצה אמש (שבת) במבצע נועז של כוחות הביטחון בשכונת נוסיראת סיפרה לבני משפחתה כי היא הוחזקה בביתה של משפחה אמידה למדי ולדבריה הם נתנו לה אוכל כל פעם שביקשה. עם זאת, הם סיפרו כי היא לא הורשתה לצאת מחוץ לבית ולא ראתה כמעט אור יום.

לפי הפרטים שמובאים ב-N12, אב המשפחה שהחזיקה בנועה אמר לה שהיא "בורכה מאללה" ובגלל שהגיעה אליהם הסביר לה שתנאיה טובים יחסית ואמר לה: "יש לך מזל מאלוהים שנפלת על המשפחה שלנו". 

עוד סיפרה נועה לבני מפשחתה כי בתחילה לא אפשרו לה להתקלח כלל, אך לאחר שהתעקשה שוב ושוב, לבסוף נעתרה המשפחה לבקשתה זו. כמו כן, נועה סיפרה שלמדה ערבית במהלך 246 הימים בשבי וכך הצליחה לשוחח עם המשפחה.

המשפחה מספרת שנועה מחייכת 'מאוזן לאוזן' ושבריאותה הגופנית והנפשית טובה. ‏ארגמני אישרה בשיחה עם משפחתה כי תקופה ארוכה שהתה בשבי עם החטופים יוסי שרעבי ואיתי סבירסקי, שנרצחו בידי ארגון הטרור חמאס.

יעקב ארגמני, אביה של נועה ארגמני שחולצה משבי חמאס, סיפר לגלי צה"ל על המפגש בין בתו לאמה, ליאורה, שחולה בסרטן. "לצערי הרב אמא שלה במצב קשה מאוד", סיפר. "היא בקושי הסתכלה על נועה, לא זו התגובה שקיוויתי אחרי שמונה חודשים". לשאלה אם ליאורה לא הבינה שזו בתה, השיב: "אני מאמין שהיא קלטה, היתה מעין תגובה חצי-תגובה. היא פשוט לא יכלה להביע את הרגשות ולא יכלה לומר את מה שהיא באמת חיכתה לומר לה כשהיא תפגוש אותה".

לצד זאת, אמר האב: "היתה לנו משאלה עד שעה לפני ההודעה שנועה חולצה - שתתגשם המשאלה של ליאורה, שהיא תראה אותה ולהפך נועה תראה אותה, וברוך השם ישתבח שמו זה קרה... עד לפני 24 שעות זה היה נראה לי משהו שבוודאות שלא יקרה".

מבצע ארנון נועה ארגמני יעקב ארגמני נוסיראת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד