ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
מקורבת לקרמלין

שופטת ברוסיה "נפלה" אל מותה מגובה רב

שופטת ברוסיה שהייתה ידועה בהטלת עונשים כבדים על מתנגדי הקרמלין נמצאה מתה לאחר "נפילה" מחלון גבוה במוסקבה. דיווח כי היא הפסידה סכום כסף גדול בעקיצה

שופטת ברוסיה "נפלה" אל מותה מגובה רב
אילוסטרציה צילום: pixabay

שופטת ברוסיה נמצאה ללא רוח בעקבות "נפילה" מחלון בגובה רב במוסקבה. נטליה לרינה, בת 50, היתה שופטת בעלת מוניטין פרו-קרמלין לאחר שהטילה עונשים כבדים לאויבי הקרמלין, ותמכה בשירותים החשאיים של רוסיה ה-FSB. היא הייתה ידועה כאחת ששופטת בתיקים פליליים בולטים.

ברוסיה דווח כי נפתחה חקירה לגבי סיבת מותה - סמוך לבלוק הדירות בו התגוררה במוסקבה. ללרינה בת אחת צעירה.

ה'דיילי מייל' מדווח כי חוקרים במוסקבה בודקים דיווחים מקומיים, על כך שלרינה הפסידה סכום כסף גדול בעוקץ טלפוני. זמן קצר לפני מותה היא דיווחה למשטרה שרמאים שכנעו אותה שחשבון הבנק שלה נמצא תחת אוים מאנשים שביקשו לשלוח לה כספים כדי לעזור לצבא אוקראינה.

היא העבירה את המזומנים שלה מיליון רובל (בסביבות 50,000 שקלים) לחשבון אחר, ובכך הפכה לקורבן להונאה. רוסים רבים נפלו על סוג הונאה כזה בחודשים האחרונים, כשלמעשה הכסף עבר לחשבון אחר. עם זאת, אין אישור רשמי עד כה לגרסה הזו. לרינה הייתה שופטת פלילית במשך יותר מ-15 שנה, היא שפטה תיקי הונאה מפורסמים.

לרינה היא לא הפקידה הרוסית הבכירה היחידה שמותה מנפילה מחלון עורר חשד מאז תחילת הפלישה של רוסיה לאוקראינה. בדצמבר 2023, ולדימיר אגורוב, בן 46, חבר פרלמנט מהעיר טובולסק צנח אל מותו מחלון בקומה השלישית.

מאז תחילת המלחמה בין רוסיה לאוקראינה בפברואר 2022, מתו באופן מסתורי עשרות בכירים ברוסיה, קציני משטרה, קציני צבא, פוליטיקאים, מיליארדים, מנהלי חברות ענק, המכנה המשותף לכולם, קשר ישיר או עקיף לקרמלין.

 
מלחמת אוקראינה רוסיה נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד